Home / דלק / הבדלים בין סולר תחבורה ודלקים אחרים

הבדלים בין סולר תחבורה ודלקים אחרים

סולר תחבורה יכול להתאים לצרכים של לקוחות שונים וחברות.  עם זאת, טרם הזמנת הסולר והנפט כדאי לבדוק באיזה איכות מדובר. בדיקה של האיכות קריטית כדי להשתמש בסולר בראש שקט ועל מנת למנוע נזקים בלתי הפיכים לרכבי התחבורה.  בנוסף, כדאי לבדוק באיזה סוג של סולר או נפט מדובר גם כי יש לזה השפעה על המחיר. מטבע הדברים, ככל שהאיכות של הסולר תהיה ירודה יותר – כך המחיר יירד. מצד שני, מה שזול עולה ביוקר ורכישת סולר תחליפי במחיר של סולר טהור עלולה לגרום עוגמת נפש.

מה משפיע על האיכות של סולר תחבורה?

ההבדל העיקרי הוא בין סולר תחבורה איכותי לבין סולר להסקה, ביו דיזל ותחליפי סולר.  ברוב המקרים, תחליפי הסולר יהיו בעלי איכות ירודה ביותר ולא משתלם להשתמש בהם על אף החיסכון בהוצאות. למרות נטייה מובנת וטבעית לנסות לחסוך בהוצאות, השימוש בתחליפי סולר אינו מצדיק זאת ולא מוכיח את עצמו.  חוץ מזה, תחליפי נפט הם בעלי ערך קלורי נמוך. בעקבות הערך הקלורי הנמוך, צריכת הסולר עולה ויש מקרים של בעירה לא תקינה בכלי תחבורה, קמינים ועוד. עם הזמן, רכישת תחליפי נפט במקום סולר תחבורה עלולה גם להיות מסוכנת ועדיף לוותר עליה.

חיסכון בהוצאות על סולר תחבורה

השאלה המתבקשת היא מה אפשר לעשות על מנת לחסוך בהוצאות גם בלי להתפשר על האיכות של סולר תחבורה. כאן החדשות הטובות הן שניתן להשתמש במידע שקיים באתרי אינטרנט, ברשתות החברתיות ובהמלצות של חברים ומשפחה. חוץ מזה, תמיד כדאי לבחור סולר תחבורה רק אחרי שמתייעצים עם 2-3 חברות שונות. בעזרת השוואה בין החברות שמספקות את הסולר הזה, קל יותר לדעת לאיזו איכות לצפות והאם ההשקעה משתלמת.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *