Home / אזרחות צרפת / סוגים שונים של ויזה לצרפת

סוגים שונים של ויזה לצרפת

ויזה לצרפת היא אשרת שהייה זמנית המאפשרת לבעליה לעבור לצרפת לתקופה מוגבלת של כמספר חודשים ולטייל בה, ללמוד במוסדות אקדמיים בה תארים שונים, לעבוד בה וכו׳.    

צרפת היא מדינה בעלת נופים מרהיבים, תרבות והיסטוריה מרתקות וכן מדינות שכנות רבות. רבים מעוניינים לחוות את

התרבות הזו, תוך כדי עבודה או לימודים ולכן מוציאים ויזה לצרפת מסוגים שונים. בנוסף, יש סטודנטים המעדיפים לעבור ללמוד באירופה בגלל קושי בקבלה למוסדות אקדמיים בארץ למשל בתחום של לימודי רפואה, או כאלו המעוניינים לקבל תואר בחו׳׳ל. 

ישנם סוגים רבים של ויזה לצרפת ביניהם למשל ויזה לסטודנט לתקופה של 12 חודשים, אשר מאפשרת נוסף על הלימודים בצרפת גם לעבוד בה למספר שעות מוגבל בשנה וגם ליהנות מסיוע בשכר דירה. את סוג הויזה בוחרים על פי גורמים רבים כמו למשל מטרת השהות ותקופת השהות. כמו כן תהליך של הוצאת ויזה כולל דרישות שונות בהתאם לסוג הויזה אותה רוצים להוציא. כך למשל ויזה לצרפת לסטודנט דורשת אישור קבלה למוסד לימודי. 

את הבקשה להוצאת ויזה יש להגיש עד 15 יום מתאריך הנסיעה אם מדובר בויזה לתקופה קצרה. אם מדובר בויזה לתקופה ארוכה, יש להגיש בקשה עד חודש לפני מועד הנסיעה. כמו כן את המסמכים השונים יש להגיש בצרפתית או ובאנגלית.

מבחינת מחיר, הוצאת ויזה לצרפת לתקופה קצרה כרוכה בתשלום של כ- 300 שקלים ועבור הוצאת ויזה לתקופה ארוכה המחיר עומד על כ- 400 שקלים.

ניתן להוציא ויזה לצרפת דרך הקונסוליה וכמו כן להיעזר בשירותים של עורך דין צרפתי העוסק בתחום. כיום ניתן למצוא בארץ עורכי דין צרפתים שנותנים שירותים בתחומים רבים כמו למשל בתחום של נישואין וגירושין, ירושות, הוצאת אזרחות צרפתית והוצאת ויזה. עורכי דין צרפתים לרוב יהיו מנוסים בתחום של הוצאת אזרחות וויזה ולכן השירותים שלהם יכולים לזרז את התהליך ולחסוך ללקוח זמן רב. כל עורך דין גובה עלויות שונות עבור השירותים שלו, אך לעיתים מדובר דווקא בהליך משתלם כיוון שעורך הדין הוא בעל ידע בתחום, מכיר את ההתנהלות מול הגופים השונים ויכול לחסוך ללקוח שלו התעסקות בירוקרטית רבה.

ניתן למצוא עורכי דין צרפתים אשר מציעים שירותים שונים באמצעות האינטרנט. עורכי דין לרוב יתחזקו אתר או עמוד עסקי במדיה ובהם ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שלהם, אודות התהליך של הוצאת ויזה לצרפת וסוגיה השונים, אודות תהליך של התאזרחות ועוד.

בשונה מויזה לצרפת, תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית הוא תהליך ארוך יותר הדורש מסמכים רבים וגם נמשך יותר זמן. ישראלים בעלי זכאות להוצאת אזרחות צרפתית פ מטעם נישואין, ילודה על אדמת צרפת או מטעם שורשים, לרוב יפנו לעורך דין בתחום כדי לזרז את התהליך וכדי לחסוך התנהלות בירוקרטית רבה מול הגופים השונים.

About admin

Check Also

חידוש דרכון צרפתי והחשיבות שלו

בעלי דרכון צרפתי צריכים לעקוב אחרי התוקף המופיע על גביו, כדי למנוע מצב שבו הם יצטרכו לעבור את כל התהליך מההתחלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *