Home / הוצאת אזרחות צרפתית / הוצאת אזרחות צרפתית – העובדות המפתיעות

הוצאת אזרחות צרפתית – העובדות המפתיעות

אם עד היום חשבתם שעל מנת להיות חלק מהאיחוד האירופאי אתם זקוקים לשורשים שנטועים עמוק באחת ממדינות אירופה – תנו לנו לחדש לכם – הזכאות לתהליך הוצאת אזרחות צרפתית רחב הרבה יותר מכפי שחשבתם ואולי אפילו אתם יכולים להחזיק בסופו של דבר בדרכון אירופי.

אם שמעתם שמועות שנשמעות לכם רחוקות מההיגיון הסביר על דרכון פורטוגלי או צרפתי – זה הזמן להתעורר! הוצאת אזרחות צרפתית אפשרית גם עבור מי שיש לו סבים וסבתות אשר היגרו למדינת ישראל ממדינות כמו מרוקו, אלג'יר או טוניסיה. רוצים לדעת עוד? במאמר הבא תמצאו כמה חידושים.

למה להוציא אזרחות צרפתית

בין אם ידוע לכן ובין אם לא – צרפת היא חלק מהאיחוד האירופי וזו עובדה מוגמרת. מה היתרונות בלהיות מדינה שלוקחת חלק באיחוד האירופי? חופש התנועה בין מדינות הוא גדול יותר מאשר למחזיקי דרכון ישראלי בלבד, אשרות השהיה במדינות שונות לעיתים לא נדרשות כאשר מדובר על אזרחי האיחוד האירופי, האפשרות ללמוד במדינות שונות והאפשרות לקבל סיוע אצל אחת מהקונסוליות של האיחוד במדינות השונות, אפשרי רק עבור מי שמחזיק בדרכון של האיחוד האירופי.

אז מה זה קשור אלינו?

אזרחי מדינת ישראל ובמיוחד היהודים שבהם, עברו מסע ארוך ומפרך עד שהגיעו לארץ המובטחת, שכיום נקראת מדינת ישראל. לחלק מאיתנו ישנם שורשים לא רחוקים בכלל מארצות כמו טוניס, אלג'יריה, מרוקו ועוד מדינות שונות שבמהלך חלק מהשנים האחרונות לפני הקמת מדינת ישראל, היו תחת שלטון צרפתי. העובדה הזאת מאפשרת לדרוש הוצאת אזרחות צרפתית על סמך קשר דם ישיר לאזרחים של מדינות אלו.

מה כולל תהליך הוצאת אזרחות צרפתית?

התהליך כולל פניה לרשויות הצרפתיות דרך האתרים הממשלתיים הרלוונטיים והצגת אישורים ותעודות על פי הנדרש. בדרך כלל יהיו אלו תעודות לידה, פטירה, נישואין וכדומה, ואת כולן יש להציג בשפה הצרפתית או אם אין באפשרותכם אז אנגלית גם תתקבל.

מי מפחד מבירוקרטיה?

כמו כל עניין ממשלתי, גם תהליך הוצאת אזרחות צרפתית כרוך בהרבה בירוקרטיה. ההמלצה הטובה ביותר היא לקבל סיוע מקצועי מעורכי דין המתמחים בנושא, הבקיאים בצעדים הנדרשים ויכולים לשלוח טפסים בשפת המקור מבלי לתת את ההרגשה שהעניין סבוך עד בלתי אפשרי.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *