Home / איתור נזילות / מה התפקיד של מומחה לאיתור נזילות ומתי פונים אליו?

מה התפקיד של מומחה לאיתור נזילות ומתי פונים אליו?

מומחה לאיתור נזילות יכול לסייע לנו לאתר את המקור של הבעיה, לטפל בה בצורה אפקטיבית ולמנוע ממנה לחזור בעתיד. עם זאת, עלינו לפנות אליו כמה שיותר מוקדם ולזהות את הסימנים המעידים על התפתחות של נזילה מתחת לריצוף או מאחורי הקירות

התפקיד של מומחה לאיתור נזילות הוא להתחקות אחר המקור של הבעיה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, סימני הרטיבות על הקירות או הרצפה הם לא הבעיה המרכזית – אלא הגורם לנזילה. בשביל לזהות את הגורם של הנזילה, על המומחה להשתמש בציוד מתקדם ומשוכלל.

מומחה לאיתור נזילות משתמש בארגז כלים מגוון על מנת לבצע את התפקיד שלו. קודם כל, הוא יכול להפעיל מצלמה טרמית ולהתחקות אחר המקור של הנזילה מאחורי הקירות ומתחת לריצוף. שנית, יש מקרים שבהם הוא חייב להפעיל רובוט זעיר או גלאי אלקטרומגנטי.

בכל אחד מהמקרים האלה, התפקיד של מומחה לאיתור נזילות הוא לבצע את העבודה בלי לגרום הרס מיותר. אז אם פעם היו חייבים לשבור קירות, להרים מרצפות ולהרוס את התקרה כדי לאתר את המקור של הנזילה, היום פשוט יוצרים קשר עם מומחה והוא פותר את הבעיה.

כך תדעו שהגיע הזמן ליצור קשר עם מומחה מקצועי

נזילות סמויות לא תמיד נראות לעין ועובר זמן עד שמרגישים את השינוי בחשבון המים החודשי. לאורך התקופה הזו הנזילה גם עלולה לגרום נזקים בלתי הפיכים, לכן התפקיד שלנו הוא לשים לב לסימני האזהרה.

קודם כל, אפשר להזמין מומחה לאיתור נזילות אם מריחים טחב או רואים סימני רטיבות מסוימים בפינות ובחיבור שבין הקירות והתקרה. שנית, ניתן להתייעץ עם המומחה גם אם קיים רק חשד כללי לנזילה – כי הוא מאתר אותה ממילא בלי לגרום הרס מיותר לבית.

כמה עולה להתייעץ עם מומחה לאיתור נזילות?

השירות של המומחה משתלם כי הוא מונע את המשך הנזקים שעלולים להיגרם בגלל הנזילות. בשביל להתייעץ עם המומחה אנחנו יכולים להביא בחשבון את הזמינות שלו, את הידע ואת ההמלצות.

מבחינה כלכלית, העלות של שירותי איתור נזילות תלויה במיקום של הרטיבות ובנגישות. בנוסף, צריך להשוות בין שירות של מומחה לאיתור נזילות עם או בלי התיקון.

About admin

Check Also

איתור נזילה בצנרת

איתור נזילה בצנרת הוא חלק מהותי בתחזוקה ותיקון של צנרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *