Home / אזרחות צרפת / איך מוציאים דרכון צרפתי בארץ?

איך מוציאים דרכון צרפתי בארץ?

דרכון צרפתי הוא דרכון המאפשר לבעליו הטבות רבות בצרפת ולכן ישראלים רבים בודקים בשנים האחרונות  איך מוציאים דרכון צרפתי על מנת לעבור לצרפת לצורך לימודים, לצורך עבודה או כדי להשתקע בה.

צרפת היא אחת מהמדינות המייסדות של האיחוד האירופי ולכן אזרחות צרפתית או דרכון צרפתי מאפשרים למי שמחזיק בהם לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי וללמוד בהן במוסדות אקדמיים ללימודים גבוהים, לעבוד בהן ולהקים עסקים. כמו כן ניתן להיכנס לארצות הברית ללא ויזה באמצעות דרכון צרפתי וכן ללמוד בקנדה בתעריפים נמוכים. גם ויזה לצרפת מאפשרת לשהות בה לתקופה מסוימת ומתאימה לאלו שלא מעוניים להוציא אזרחות או שלא זכאים לכך. קיימים סוגים שונים של ויזה לצרפת למשל ויזה לסטודנט שמאפשרת לשהות במדינה עד שנים עשר חודשים ולעבוד בזמן הלימודים. ויזה נוספת תאפשר ללמוד בצרפת ללא אפשרות עבודה וכן הלאה.

כדי להבין איך מוציאים דרכון צרפתי ניתן למצוא כיום מידע רב באינטרנט או לפנות לעורך דין צרפתי המציע שירותים בתחום. בארץ ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים אשר נותנים שירותים לישראלים ולצרפתיים בתחומי הנדל"ן, בתחומי הירושות, בתחומים של הוצאת דרכון והוצאת ויזה לצרפת ועוד. לרוב, עורך דין צרפתי בארץ יתחזק אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות השירותים שלו, אודות ההכשרה שלו, להבין כיצד עובד התהליך של הוצאת אזרחות צרפתי ומה הוא כולל. בנוסף ניתן לקרוא איך מוציאים דרכון צרפתי בהתאם לסוג הזכאות הרלוונטי.

עורכי דין רבים מסבירים גם באתרים שלהם או בכתבות איך מוציאים דרכון צרפתי באופן מפורט, מסבירים אודות המסמכים הנדרשים ואודות משך התהליך והבירוקרטיה הנדרשת. כל עורך דין גובה עלויות שונות עבור השירותים שלו, אך לעיתים משתלם יותר ומומלץ יותר לעבוד עם עורך דין כיוון שהוא מבין בתחום, הוא בעל ידע וניסיון, יכול להתנהל מול הגופים השונים ולחסוך ללקוח זמן רב ובירוקרטיה רבה.

כחלק מהשאלה איך מוציאים דרכון צרפתי צריך להבין שישנם סוגים שונים של זכאויות לכך. זכאות להוצאת אזרחות יכולה להיות מטעם נישואים לאזרח צרפתי, מטעם ילודה על אדמת צרפת או מטעם הורה צרפתי ושורשים צרפתיים. כך למשל נכד ליוצאי צפון אפריקה בשנים מסוימות, ילד להורה צרפתי או ילד שנולד בצרפת זכאים לאזרחות בתנאים שונים. כל סוג של זכאות דורש תהליך אחר וכך למשל זכאות מטעם נישואין דורשת מסמכים המוכיחים חמש שנות נישואין משותפות. מסמכים כאלו יכולים להיות למשל תשלומי ארנונה משותפים. כמו כן נדרש לעבור מבחן שפה.

כיוון שהתחום של הוצאת אזרחות צרפתית הפך נפוץ, לאחרונה ניתן למצוא מידע רב אודות השאלה איך מוציאים דרכון צרפתי וכן להיעזר בעורך דין אשר מכיר את התחום. ניתן גם למצוא יותר מידע אודות הוצאת ויזה לצרפת וכן להבין מה אפשרויות העבודה והלימודים בה.

About admin

Check Also

חידוש דרכון צרפתי והחשיבות שלו

בעלי דרכון צרפתי צריכים לעקוב אחרי התוקף המופיע על גביו, כדי למנוע מצב שבו הם יצטרכו לעבור את כל התהליך מההתחלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *