Home / ביטוח חיים / עבור ביטוח בריאות פרטי מחיר‏ שנקבע על פי גורמים רבים

עבור ביטוח בריאות פרטי מחיר‏ שנקבע על פי גורמים רבים

קיימים סוגים רבים של ביטוחים בארץ ביניהם ביטוחי רכב, ביטוחי חיים, ביטוחים פנסיונים וביטוחי בריאות פרטיים. ביטוח בריאות הוא ביטוח שמכסה טיפולים, בדיקות ותרופות ולכן רבים מעוניינים לרכוש אותו למרות הביטוח שניתן דרך קופות החולים. קופות חולים מציעות ביטוח בסיסי הכולל בדיקות, טיפולים וניתוחים שונים וכמו כן, קופות החולים גם מציעות אפשרות להרחיב את הביטוח הבריאותי בתוספת תשלום. עם זאת, ביטוח בריאות פרטי מציע כיסוים נרחבים יותר ולכן אנשים מסוימים בוחרים לשלם עלות קבועה עבורו בכל חודש.

עבור ביטוח בריאות פרטי מחיר שיכול לעמוד על עשרות או מאות שקלים בחודש והוא משתנה בהתאם לסוג הביטוח, למסלול שלו, לכיסויים שלו, למצבו הבריאותי של המבוטח ועוד. ישנן חברות ביטוח רבות בארץ המציעות ביטוח בריאות פרטי וכל חברה מציעה מסלולים אחרים וכך גם מחירים אחרים. 

ביטוח בריאות פרטי מציע בין היתר אפשרות לקבוע תורים לרופאים פרטיים ללא המתנה ארוכה, אפשרות להגיע לבדיקות יקרות כמו MRI, לקבל כיסוי עבור טיפולי שיניים, ניתוחים בארץ ובחו"ל ועוד. 

כדי לקבל עבור ביטוח בריאות פרטי מחיר ניתן לפנות לחברות הביטוח השונות ולהתייעץ עם נציג לגבי מסלולים שונים ומחיריהם. כמו כן ניתן להיעזר במחשבון ביטוח באינטרנט שעל ידי הזנת מספר פרטים הוא מציג מחירים של ביטוחי בריאות דרך חברות שונות. 

אפשרות נוספות לקבל עבור ביטוח בריאות פרטי מחיר היא להיעזר בסוכן ביטוח. סוכן ביטוח הוא איש מקצוע בעל רשיון לעסוק בתחום ומטרתו להכיר את הלקוח, להבין מה היכולות הכלכליות שלו, איזה סוג של ביטוח בריאות מתאים לו ומה מצבו הבריאותי ועל פי אלו להציע לו את האפשרות המתאימה ביותר. סוכן ביטוח עובד באופן עצמאי או כחלק מסוכנות ביטוח שהיא מקום בו עובדים מספר סוכנים. כמו כן סוכן הביטוח עובד עם מספר חברות ביטוח קבועות ולכן הוא מכיר היטב את המסלולים שלהן, את המחירים שלהן ואת הפוליסות השונות. 

עבור ביטוח בריאות פרטי מחיר שאותו יש לשלם מדי חודש, העבודה מול סוכן ביטוח אינה כרוכה בעלות נוספת כיוון שהוא מקבל את שכרו מחברות הביטוח השונות אליהן הוא מביא לקוחות. כמו כן עבודה עם סוכן יכולה להיות נוחה ולחסוך זמן רב והתעסקות רבה. למרות שהיום ההתנהלות הישירה מול חברות הביטוח היא נוחה וקלה, עדיין רבים מעדיפים לעבוד מול סוכן פרטי שיעזור להם לנהל את הפוליסות שלהם. בעזרת סוכן ביטוח ניתן לקבל עבור ביטוח בריאות פרטי מחיר שרלוונטי עבורנו, כלומר הוא יציע הצעות שמתאימות ליכולות הכלכליות שלנו.

כיוון שעבור כל סוג של ביטוח בריאות פרטי מחיר אחר, ניתן לפנות לחברות הביטוח ולערוך השוואת מחירים. כל חברה תציע לרוב מחירים שונים והטבות שונות וניתן לקרוא אודות השירותים של החברה לרוב באתר האינטרנט שלה.

About admin

Check Also

כיצד מוצאים סוכן ביטוח פרטי ?

סוכן ביטוח פרטי הוא איש מקצוע העוסק בתחום הביטוחים ומטרתו להיפגש עם הלקוחות שלו, להבין אילו ביטוחים הם צריכים ולתווך ביניהם לבין חברות הביטוח השונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *