Home / ביטוח חיים / כיצד מוצאים סוכן ביטוח פרטי ?

כיצד מוצאים סוכן ביטוח פרטי ?

סוכן ביטוח פרטי הוא איש מקצוע העוסק בתחום הביטוחים ומטרתו להיפגש עם הלקוחות שלו, להבין אילו ביטוחים הם צריכים ולתווך ביניהם לבין חברות הביטוח השונות. סוכן ביטוח מתנהל מול חברת הביטוח באופן שוטף ובמקרים של תביעות ומעדכן את הלקוח בשינויים החלים בפוליסה. סוכן ביטוח יכול לעבור באופן עצמאי או כחלק מסוכנות ביטוח שהיא מעין חברה שבה יש סוכנים שונים העוסקים כל אחד בתיקים שונים. קיימים היום סוגים רבים של ביטוחים ביניהם למשל ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות וביטוחים פנסיונים וכל ביטוח כולל מספר מסלולים. את הביטוחים ניתן לרכוש דרך חברות הביטוח השונת הקיימות בשוק וכיום ניתן למצא בקלות מידע אודות כל חברה ואודות הביטוחים שהיא מציעה.

ישנן סיבות רבות שבגללן אנשים רבים בוחרים לעבוד מול סוכן ביטוח פרטי ולא ישירות מול חברות הביטוח השונות. סוכן ביטוח נותן שירות אישי והוא איש הקשר שמולו מתנהל הלקוח, בנוסף, סוכן הביטוח הוא בעל ידע וניסיון בתחום והוא מכיר חברות רבות וסוגים רבים של ביטוחים ולכן הוא יכול לייעץ ללקוח לגבי מסלולים שונים וכמו כן הוא יכול להתנהל בצורה מקצועית מול החברות במקרים של תביעות. בנוסף, אנשים רבים שאין להם מספיק זמן או יכולת להתעסק בביטוח שלהם בוחרים לעבוד מול סוכן ביטוח פרטי שיוכלו לסמוך עליו ובכך לחסוך עבור עצמם זמן רב.

בתחום של ביטוחים פנסיונים למשל, שכירים רבים אינם מספיק מבינים בתחום ולכן מצטרפים לפוליסת ביטוח שאולי לא מספיק משתלמת או לא מספיק מתאימה עבורם. סוכן ביטוח יכול להתאים עבור הלקוח שלו את המסלול המשתלם ביותר בזכות הידע הנרחב שיש לו בתחום. ביטוח פנסיוני כמו גם ביטוחים נוספים הוא בעל חשיבות רבה ולכן חשוב לבחור את המסלול הנכון בו משקיעים כספים בכל חודש.

סוכן ביטוח פרטי מקבל את שכרו מחברות הביטוח השונות שמעניקות לו עמלות עבור הלקוחות שמגיעים לחברה דרכו. כלומר סוכן הביטוח לא גובה כסף מהלקוח שלו ולכן רבים בוחרים לעבוד עם סוכן ביטוח ולא ישירות מול החברות.

ניתן למצוא סוכן ביטוח פרטי על ידי המלצות של אנשים אחרים או על ידי האינטרנט שם לרוב ניתן להתרשם מאתר האינטרנט של הסוכן או הסוכנות, לקרוא אודות סוגי הביטוחים השונים ואודות החברות השונות שאיתן עובד הסוכן. בנוסף, ניתן לקרוא באינטרנט המלצות של לקוחות אחרים אודות סוכן הביטוח על מנת להתרשם מהשירות שלו.

כאשר בוחרים לעבוד מול סוכן ביטוח פרטי חשוב לבחור בסוכן אמין ומקצועי שמבין בתחום הביטוחים הרלוונטי. ניתן גם לערוך השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות ולהיעזר במחשבוני ביטוח שונים המוצעים באינטרנט. מחשבונים אלו מציגים למשתמש מחירים של מסלולי ביטוח שונים מאת חברות הביטוח השונות ובכך ניתן להבין מה טווח המחירים כיום בשוק.

About admin

Check Also

מהי הצעה לביטוח חיים ?

ביטוח חיים הוא אחד מהביטוחים השונים הקיימים היום והוא ביטוח שמטרתו להבטיח המשך הכנסה למבוטח או לבני משפחתו במקרה של פטירה או איבוד כושר עבודה של המבוטח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *