Home / ביטוח חיים / מדוע סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ ?

מדוע סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ ?

ביטוח פנסיוני הוא ביטוח שמטרתו להבטיח המשך הכנסה למבוטח בזמן הפרישה לגמלאות. במהלך השנים, עובד שכיר או עצמאי מפרישים כספים לקרן הפנסיה, על מנת שכשיגיעו לגיל בו לא יוכלו לעבוד יותר, יוכלו להמשיך להתפרנס.

כיום ביטוח פנסיוני הוא בעל חשיבות רבה ולכן הוא חובה לכל עצמאי ולכל שכיר. ישנם סוגים רבים של מסלולים פנסיונים וכך גם חברות רבות המציעות ביטוחים אלו ולכן, הבחירה יכולה להיות מורכבת. סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ לאנשים רבים שאינם מכירים מספיק את התחום ומעוניינים לבחור במסלול המשתלם ביותר.

כיום, כשמגיעים למקום עבודה חדש לרוב חברת ביטוח מטעם המעסיק תיצור קשר ותפתח לעובד החדש פוליסת ביטוח. אולם, לא כולם יודעים שניתן לבחור לבד את החברה המבטחת ואפילו לעבוד עם סוכן ביטוח. סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ הוא איש מקצוע שלרוב עובד באופן עצמאי, ובעל רישיון לעסוק בתחום הביטוחים. מטרתו של סוכן הביטוח היא בין היתר להיפגש עם הלקוח, להבין ממנו מה היכולות הכלכליות שלו ומה הצרכים שלו, היכן הוא עובד, מה השכר שלו ועל פי אלו להציע לו ביטוח פנסיוני שיהיה משתלם עבורו. סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ בעיקר עבור אנשים שלא מבינים מספיק בתחום או שאין להם זמן ויכולת לערוך סקר והשוואה בין פוליסות הביטוח השונות בשוק.

סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ הוא סוכן שמבין היטב בתחום, מכיר מספר חברות ביטוח ואת המסלולים שהן מציעות בצורה בקיאה. כמו כן, סוכן ביטוח אמין לרוב יעדכן את הלקוח בשינויים החלים בפוליסה וכן יציע לו לעבור לחברה אחרת במידת הצורך.

לפני שבוחרים לעבוד עם סוכן ביטוח מומלץ להכיר מעט העולם הפנסיוני, להבין מה האפשרויות, לקרוא מידע בתחום וכך להגיע עם מעט רקע לפגישה עם הסוכן.

כאשר מחפשים סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ לחפש סוכן שיש עליו המלצות ושהוא בעל ידע בתחום, אמין ומקצועי. ניתן למצוא כיום סוכני ביטוח באמצעות האינטרנט, לעיתים הוא יתחזק אתר או עמוד עסקי בו ניתן לקרוא אודות השירותים שלו ואודות החברות השונות איתן הוא עובד. סוכני ביטוח וסוכנויות ביטוח המתחזקים אתר, לרוב גם יסבירו אודות ההבדלים בין הפוליסות והקרנות השונות, מתי כדאי לפתוח מסלולים מסויים ומתי כדאי לרכוש פוליסה סטנדרטית. סוכן ביטוח לא גובה עלות נוספת עבור השירותים שלו כיוון שהוא מקבל את שכרו מהחברות המבטחות. כמו כן, קיימים גם יועצי ביטוח אשר גובים עלות מסוימת מהלקוח, ומטרתם מעט שונה משל סוכני ביטוח.


ניתן למצוא כיום סוכן ביטוח פנסיוני מומלץ בעזרת דירוגים של לקוחות שונים, בעזרת המלצות וגם בעזרת הפניות של אנשים קרובים וחברים. את מקצועיותו ואמינותו של הסוכן ניתן לבחון גם במשך הזמן, להבין אם הוא מעדכן אותנו בשינויים ואם הוא דואג לאינטרסים הכלכליים שלנו.

About admin

Check Also

כיצד מוצאים סוכן ביטוח פרטי ?

סוכן ביטוח פרטי הוא איש מקצוע העוסק בתחום הביטוחים ומטרתו להיפגש עם הלקוחות שלו, להבין אילו ביטוחים הם צריכים ולתווך ביניהם לבין חברות הביטוח השונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *