Home / ביטוח חיים / מהי הצעה לביטוח חיים ?

מהי הצעה לביטוח חיים ?

ביטוח חיים הוא אחד מהביטוחים השונים הקיימים היום והוא ביטוח שמטרתו להבטיח המשך הכנסה למבוטח או לבני משפחתו במקרה של פטירה או איבוד כושר עבודה של המבוטח. הצעה לביטוח חיים מורכבת מגורמים רבים ומשתנה גם בהתאם לחברות הביטוח השונות.

ישנם שני סוגים עיקריים של ביטוחי חיים ביניהם ביטוח למקרה של מוות, בו מקבלים השארים של המבוטח סכום חד פעמי או קצבה בכל חודש. ביטוח מסוג שני הוא ביטוח למקרה של אובדן כושר עבודה והוא מקנה גם כן סכום חד פעמי או קצבה חודשית במקרה שהמבוטח מאבד את יכולת העבודה שלו. הצעה לביטוח חיים מכל סוג שונה וכוללת תנאים אחרים.

קיימים גם תת סוגים של ביטוחי חיים ביניהם ביטוח למשכנתאות, ביטוח חיים פנסיוני ועוד. עבור ביטוח חיים יש לשלם מדי חודש וגובה התשלום נקבע על פי גורמים רבים ביניהם למשל מגדר המבוטח. סיכון של גברים נחשב גבוה יותר למשל ולכן מחיר של ביטוח חיים עבורם יהיה גבוה יותר, כמו כן גם מצב בריאותי קיים גם קובע את גובה המחיר של המסלול וכך גם עישון, משקל ועוד. ניתן לקבל הצעה לביטוח חיים ממגוון חברות ביטוח כאשר כל אחת מציעה אפשרויות שונות.

הצעה לביטוח חיים יכולה להינתן על ידי חברות הביטוח השונות או על ידי סוכני ביטוח. ההצעה תהיה בנויה ממרכיבים שונים ותציע מחיר שתלוי בגורמים רבים כמו פרטי המבוטח וסוג הביטוח.

הצעה לביטוח חיים היא מעין קובץ שבו יש פרטים שונים אודות המבוטח. לאחר המילוי המבוטח שולח את הטופס לחברה המבטחת ומשם מתקדמים בהתנהלות. רבים בוחרים לעבוד ישירות מול אחת מחברות הביטוח השונות ואחרים בוחרים לפנות לסוכן ביטוח פרטי. סוכן ביטוח הוא איש מקצוע שמטרתו להיפגש עם הלקוח, להתאים לו את המסלולים הנכונים ביותר עבורו ולהתנהל מול חברת הביטוח במקומו. עבודה מול סוכן ביטוח מציעה יתרונות רבים וכמו כן סוכן הביטוח לא גובה תשלום מהלקוח.

ביטוח חיים רלוונטי עבור אנשים רבים ביניהם אנשי משפחה שצריכים לפרנס בני זוג או ילדים, אנשים שיש. להם רצון לשמור על אותה רמת חיים במקרה של היעדר משכורת ועוד. ניתן לבחור ביטוח חיים מתוך מגוון מסלולים שונים שמציעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח ולהבין מה ההבדלים ביניהם, מה המחירים של כל מסלול ועוד.


ניתן למצוא כיום חברות ביטוח שונות, סוכנים שונים ומידע אודות ביטוחים שונים באמצעות האינטרנט, לקרוא אודות הסוגים השונים של המסלולים ולהבין מה היתרונות של כל אחד. כמו כן ניתן לקבל הצעה לביטוח חיים מאת סוכני הביטוח השונים או ישירות דרך החברות השונות ולרכוש פוליסה מתאימה. גם סוכני ביטוח יכולים לעזור לכוון את הלקוח בבחירת הפוליסה. כמו כן ניתן לקרוא המלצות של לקוחות שונים אודות חברת ביטוח או סוכן ביטוח מסוימים.

About admin

Check Also

כיצד מוצאים סוכן ביטוח פרטי ?

סוכן ביטוח פרטי הוא איש מקצוע העוסק בתחום הביטוחים ומטרתו להיפגש עם הלקוחות שלו, להבין אילו ביטוחים הם צריכים ולתווך ביניהם לבין חברות הביטוח השונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *