Home / עיצוב פנים / סוגים שונים של מדרגות בשילוב עץ

סוגים שונים של מדרגות בשילוב עץ

מדרגות בן אמצעי הנמצא בבתים רבים והן צריכות להיות מותקנות בצורה בטיחותית ומקצועית בתוספת מעקה על פי תקנים. בנוסף, כיום יש מודעת גדולה לתחום של עיצוב פנים ולכן קיימים סגנונות עיצוב רבים למדרגות וניתן לראות כיום שילוב של חומרי גלם שונים, צבעים שונים וצורות שונות במדרגות. אחד הסוגים של מדרגות שהופכים יותר נפוצים במדרגות פנים הוא מדרגות ברזל. מדרגות ברזל אומנם מוכרים לנו כמדרגות חוץ בעיקר בשל היכולת שלהם לעמוד בפני נזקי מזג האוויר אך עם זאת כיום ניתן לראות גם בבתים רבים מדרגות ברזל. את המדרגות הללו ניתן לעצב בצורות שונות ולהוסיף להם פרזולים ועיטורים, וכמו כן ניתן לשלב בהן חומרים שונים כמו עץ. מדרגות בשילוב עץ יכולות להיות בעלות מראה מרשים ואורבני או כפרי ולהפוך את האווירה העיצובית לחמימה יותר.

היתרון של מדרגות בשילוב עץ וברזל הוא שהחומרים הללו משלימים אחד את השני מבחינה עיצובית וגם מבחינה פונקציונלית שלהם. על ידי השילוב בין החומרים הללו ניתן ליצור תחושה כפרית וחמימה על ידי העץ ואילו אלגנטיות וחדשנות באמצעות הברזל.

לברזל יש יכולות של עמידות גבוהה בזכות תהליכים שהוא עובר בעת הייצור וכמו כן מחיר לא מאוד גבוה. הברזל מתאים בעיצובים שונים בסגנון מודרני וניתן לראות היום גם מעקות ברזל ושערי כניסה לבית מברזל בעיצובים מרשימים. כמו כן מדרגות בשילוב עץ יכולות להוסיף לייחודיות של הברזל גם יתרונות נוספים. גם מעקות למדרגות יכולים לכלול חומרי גלם שונים ולהתאים למדרגות כדי ליצור מראה ייחודי.

מדרגות בשילוב עץ יכולות לכלול מספר סוגים של עצים ביניהם למשל עץ אלון שהוא עץ מסוג כבד וחזק יותר, הסיבים שלו עמוקים ולכן הוא בעל מראה טבעי יותר וכמו כן צבעיו מגוונים. עץ מהגוני הוא עץ איכותי וקל אשר עמיד במים וגווניו חומים. חשוב לבחור בעץ איכותי ועמיד בפני מזיקים שונים. כמו כן חשוב שהעץ יישאר איכותי לאורך שנים 

מחיר של מדרגות בשילוב עץ תלוי בגורמים רבים ביניהם כמות החומרים השונים, צורת המדרגות אשר לרוב תהיה ישרה או ספירלית למשל, איכות חומרי הגלם, המעקה עצמו וכמו כן ההתקנה וההובלה של המדרגות. מדרגות מברזל כמו גם מוצרי ברזל נוספים לרוב עוברות גילוון שהוא תהליך של ציפוי הברזל באבץ על מנת לאפשר לו להיות עמיד בפני חלודה. גם סוגי הגילוון משפיעים על המחיר.

בתי עסק שונים בעלי ידע בתחום וניסיון מציעים מדרגות בשילוב עץ וניתן למצוא אותם באינטרנט. בתי עסק אלו כמו רבים אחרים יתחזקו לרוב אתר על מנת לפרסם את עצמם ובו ניתן לקרוא אודות סוגי המדרגות השונים, להבין מה חומרי הגלם השונים הקיימים וכמו כן להתרשם מהמחירים ומתמונות של מדרגות בעיצובים שונים.

About admin

Check Also

מהי תפאורה לאירועים ?

לתפאורה יש שימושים רבים ומטרות רבות והיא נועדה בין היתר כדי להמחיש סיפור, תקופה או מקום מסוימים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *