Home / עיצוב פנים / חברות המציעות חידוש במה

חברות המציעות חידוש במה

חידוש במה הוא שירות הנעשה על ידי אנשי מקצוע בתחום ומטרתו לחדש את הצביעה, את הבליטות ואת הפגמים על גבי הבמה. במה היא אמצעי הגבהה המשמש באירועים ומופעים שונים כמו למשל אירועים פרטיים, אירועי חברה, מופעי אומן, הצגות ועוד. מטרת הבמה היא לאפשר לקהל גדול לראות את מה שמתרחש על גביה בזכות ההגבהה שלה. קיימים סוגים רבים של במות, חלקן קבועות וחלקן נבנות במיוחד עבור אירוע חד פעמי וניתן לאות אותן בעיקר באולמות אירועים או בתיאטראות. 

חברות שונות מציעות כיום במות להשכרה לאירועים שונים וסוג הבמה נקבע בהתאם לגודל האירוע, מיקום הקמת הבמה ומטרת השימוש שלה. חברות אלו כחלק מהשירות שלהן יגיעו להקים את הבמה ולפרק אותה בזמן הרצוי וכמו כן ייעצו ללקוח לגבי בחירת הבמה בהתאם לסוג האירוע. בנוסף ניתן גם למצוא חברות המוכרות במות לאירועים ולא רק משכירות אותן. חברות שונות המציעות את השירותים הללו גם יציעו חידוש במה הכולל בין היתר תיקון, ליטוש וצביעה שלה.

חברות המציעות שירותים של חידוש במה וליטוש במה לרוב גם יציעו שירותים של תיקון פרקטים כמו למשל חידוש של פרקטים ואולמות ספורט, סימון אולמות, בנייה חדשה של פרקטים ועוד. פרקט מעץ נחשב ליקר יחסית בשל עלויות החומרים ועלויות העבודה וכמו כן ניתן לשמר פרקטים לאורך זמן בזכות תחזוקה נכונה. 

כך למשל אם הפרקט נשרט, ניתן למלא את השריטות על ידי חומר ייחודי וכמו כן המילוי תלוי בגודל השריטה. אפשרות שנייה היא לשייף את השריטות. חברות המציעות חידוש במה או פרקט יציעו את האפשרות המתאימה ביותר. כמו כן קיימים מקרים בהם השריטות לא ניתנות לתיקון בעיקר אם הן נגד כיוון הסיבים.

בנוסף, אם הפרקט נרטב יש לנקות אותו או להחליף לוחות שנפגמו. מחירים של חידוש במה או פרטי משתנים בהתאם לגורמים רבים כמו למשל סוג התיקון או העבודה, החברה עצמה, המיקום והגודל של הפרקט ועוד. כך למשל עבור שריטות, תיקון יכול לעמוד על כמה מאות שקלים.


כיום ניתן למצוא חברות המציעות חידוש במה או ליטוש במה וכן תיקון של פרקטים באמצעות האינטרנט. חברות רבות העוסקות בתחום של תפאורות, במות ואביזרים לאירועים כמו גם תיקונים במות ופרקטים לרוב יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים של החברה, אודות תהליך של הרכבת במה, בחירת במה לאירועים, תיקון במה קיימת וכו'. כמו כן באתר ניתן לראות תמונות או סרטונים של תיקוני במות, הקמת במות וכן תמונות של מוצרים שונים אותם מציעה אותה חברה. באתר ניתן גם להתרשם מהמלצות של לקוחות אחרים וליצור קשר עם החברה. לרוב בתחומי הבמות יש להתייעץ עם אנשי מקצוע אודות סוג הבמה או סוג התיקון הנדרש.

About admin

Check Also

מטרתו של מעקה למדרגות פנים

ליד כל גרם מדרגות בין אם הוא פנימי או חיצוני. חובה שיהיה מעקה למדרגות ומטרתו בין היתר היא לשמור על האנשים העולים ויורדים במדרגות מפני לנפילות וכן לשמש כאמצעי עזר בעיקר לקשישים וילדים שצריכים תמיכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *