Home / ריהוט / סוגים שונים של מחסומים להשכרה

סוגים שונים של מחסומים להשכרה

מחסומים הם סוג של גדרות המגיעים בגדלים שונים וגם עשויים חומרים שונים ומטרתם לאפשר גידור זמני במקומות בהם מתקיימים אירועים, הפגנות, מופעים ועוד. כיום ניתן למצוא מחסומים להשכרה שהם למעשה מחסומים ניידים אותם ניתן לשנע אל מקום האירוע. 

מחסומים להשכרה מוצעים על ידי חברות שונות המציעות שירותים ומוצרים לאירועים. לרוב כאשר ארגון או חברה עורכים אירוע בשטח, במקומות בהם אין ציוד, הם נעזרים בחברה המציעה השכרה של מוצרים שונים לאירוע ביניהם מחסומים, במות, הגבה ותאורה, ציוד וריהוט, תפאורה ועוד. חברות אלו לרוב יציעו שירותי הובלה ואיסוף בסוף האירוע. תפאורה לאירועים הפכה נפוצה יותר בשנים האחרונות כיוון שארגונים שונים בוחרים לערוך אירוע בנושא מסוים. את הנושא, או הקונספט הנבחר הם ממחישים על ישי תפאורה מתאימה וכך למשל ניתן לראות תפאורות שונות בסגנונות כמו המערב הפרוע, אליס בארץ הפלאות, טירה אפלה ועוד.

באירועים שונים, נדרשים מחסומים להשכרה וקיימים סוגים שונים של מחסומים בהתאם לסוג האירוע. כך למשל קיימים מחסומים ממתכת שמטרתם ליצור הכוונה לקהל, לתחום אזורים בתוך שטח האירוע, למנוע כניסה שלא מוזמנים שלא מציגים כרטיס וכן׳. מחסומים אלו יהיו מחוברים בקצוות וכך לא ניתן לעבור דרכם. כמו כן, ניתן גם למתג את המחסומים.

סוג נוסף של מחסומים להשכרה לאירועים הוא מחסומי לחץ. מחסום לחץ הוא מחסום מסיבי יותר והוא נועד להדוף קהל באירועים ענקיים או במופעים של אמנים. כמו כן גם בהפגנות משתמשים בהם. לרוב מחסום כזה יהיה מגובה באבטחה.

ישנם גם מחסומים שנועדו להבליט איזור בו מתבצעת עבודה בכביש ואלו מחסומי פלסטיק. מחסומים כאלו לרוב יהיו צבועים צבעים בולטים ויסמנו אזור בו מבצעים עבודות.

לרוב מחסומים להשכרה יהיו נפוצים יותר ממחסומים למכירה מסיבות שונות. ראשית, חברות וארגונים לרוב יערכו אירועים באופן חד פעמי או אחת לכמה שנים ולכן הם יעדיפו לשכור ציוד. בנוסף, מחסומים מושכרים לא דורשים מקום אחסון, ואינם דורשים תחזוקה קבועה. בנוסף, לא צריך לדאוג לשינוע והובלות. מצד שני, חברות או ארגונים העורכים אירועים באופן קבוע וכן מעניינים למתג את המחסומים שלהם, אולי יבחרו ברכישה.

ניתן למצוא חברות שונות בארץ המציעות ציוד לאירועים הכולל גם מחסומים להשכרה מסוגים שונים. לרוב חברות אלו יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות השירותים שהן מציעות ואודות האזורים בארץ אליהם הן מגיעות. כמו כן ניתן לראות תמונות של מחסומים מסוגים שונים וציוד שונה לאירועים. מחיר של מחסומים להשכרה לאירועים ישתנה בין החברות השונות בהתאם לגורמים רבים כמו למשל סוג המחסום, כמות המחסומים, מקום האירוע ועוד. ניתן לערוך השוואה בין החברות השונות ולבחור את ההצעה המתאימה ביותר. כמו כן חשוב לבחור בחברה אמינה ומקצועית המספקת שירות איכותי ומוצרים איכותיים.

About admin

Check Also

שערי ברזל מעוצבים לכניסה

בבתים רבים ניתן לראות כיום שערים מברזל בכניסה, בעיקר כאשר מדובר בבית פרטי עם מרחבים גדולים כמו חצר או גינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *