Home / ריהוט / שערי ברזל מעוצבים לכניסה

שערי ברזל מעוצבים לכניסה

בבתים רבים ניתן לראות כיום שערים מברזל בכניסה, בעיקר כאשר מדובר בבית פרטי עם מרחבים גדולים כמו חצר או גינה. גם באחוזות ניתן לראות שערי ברזל מעוצבים בכניסה לבית ומטרתם של ערים אלו היא להגן על הבית מפני פורצים וכן למנוע יציאה של ילדים או בעלי חיים מחוץ לשטח הבית.

ישנם סוגים רבים של שערי כניסה והנפוצים ביותר עשויים ברזל. שערי ברזל מעוצבים לכניסה מיוצרים כמו גם מוצרי מתכת אחרים במסגריה, בית מלאכה בו עובד הנפח או המסגר ושם מייצרים סורגים, דלתות, גדרות, מעקות וכדו'. הנפח מעצב ומכופף את המתכת על ידי שימוש בכלים ייעודיים וחימום שלה. 

שער ברזל גם הוא מיוצר במסגריה ולכן ניתן להזמים שערי ברזל כיום במגוון עיצובים וסגנונות גדלים שונים ועל פי טעם אישי, כל עוד הם עומדים בתקנות בטיחות. 

שערי ברזל מעוצבים לדוגמה יכולים להיות בעלי צורות שונות וגדלים שונים ולכלול אלמנטים עיצוביים כמו למשל עיטורים, חריטות של שם המשפחה, תיבת דואר מחוברת ועוד. כמו כן, את הידית ניתן לעצב על ידי פרזולים שונים ולהוסיף אלמנטים של ספירלות, עלים ופרחים.

שערי ברזל מעוצבים יכולים להיות גם בסגנון עתיק או מודרני, להיות אטומים יותר או פחות וכן להיות צבועים בצבעים שונים. כלומר כיום לא חייבים לבחור בשער ברזל אפור או שחור וניתן לצבוע אותו בצבעים שונים על פי עיצוב הבית או החצר. צביעה של שער ברזל כמו גם של מוצרים אחרים מברזל נעשית על ידי התזה או על ידי צביעה בתנור. צביעה בתנור נחשבת לאיכותית ואחידה יותר ולכן גם מחירה גבוה יותר. 

בנוסף, ניתן לשלב יחד עם שערי ברזל מעוצבים גם חומרי גלם אחרים כמו למשל זכוכית או עץ וכן להוסיף סורגים. כך למשל ניתן לראות שערי ברזל הכוללים ריבוע עם זכוכית חלבית שמדמה מעין חלון. 

שערי ברזל מעוצבים גם עוברים תהליך של גילוון כחלק מתהליך הייצור שלהם. גילוון הוא תהליך של טבילת המתכת בחומרים מיוחדים על מנת להגן עליה מפני חלודה ונזקי מזג האוויר. מוצרי ברזל שנמצאים בשטח פתוח כמו למשל גדרות, שערים ומעקות למדרגות חוץ, עוברים תהליך של גילוון על מנת להישמר מפני חלודה. 


מחירים של שערי ברזל מעוצבים לכניסה תלויים בגורמים רבים כמו המסגריה המייצרת אותם, הגודל שלהם, מורכבות העיצוב שלהם, מורכבות ההתקנה, גילוון וצביעה. ניתן למצוא כיום מסגריות שונות באמצעות האינטרנט המציעות שירותים ברחבי הארץ. ניתן להתרשם מאתר האינטרנט שלהן בו ניתן לקרוא אודות סוגי השערים השונים וההבדלים ביניהן, לראות תמונות של שערים שונים בדוגמאות שונות וכן לקבל הצעת מחיר. כיוון שהמחיר מורכב מגורמים שונים, ניתן להתייעץ עם בעל מקצוע לגבי סוג השער, ולהתאים את השער לתקציב המבוקש.

About admin

Check Also

מטרתו של מעקה למדרגות פנים

ליד כל גרם מדרגות בין אם הוא פנימי או חיצוני. חובה שיהיה מעקה למדרגות ומטרתו בין היתר היא לשמור על האנשים העולים ויורדים במדרגות מפני לנפילות וכן לשמש כאמצעי עזר בעיקר לקשישים וילדים שצריכים תמיכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *