Home / ריהוט / מחירים של מעקה למרפסת

מחירים של מעקה למרפסת

מחיר של מעקה למרפסת משתנה בהתאם לגורמים רבים כמו למשל האורך שלו, העיצוב שלו, צביעתו לצבעים שונים ועוד.

מעקה למרפסת הוא בעל חשיבות רבה ולכן יש לו גם תקני בטיחות. מטרתו של המעקה למנוע נפילות. המעקה לרוב יהיה עשוי ברזל, ויהיה מיוצר במסגריה, בית מלאכה בו מייצרים מוצרי מתכת שונים כמו סורגים, שערים, גדרות ועוד. את הברזל ניתן לכופף ולעצב לצורות שונות בעזרתה כלים ייעודים ולכן ניתן לראות היום מוצרי ברזל בעלי עיצוב ייחודי. בעל מקצוע שעובד במסגריה לרוב יגיע אל בית הלקוח על מנת לקחת מידות ולתכנן את העיצוב הרצוי. לאחר מכן הוא יכין הצעת מחיר מסודרת ומפורטת לפני תחילת העבודה.

כיום ניתן לראות סגנונות רבים של מעקות, עיצובים שונים וצורות שונות. כל מסגירה גם מציעה את הסגנון העיצובי שלה. אחד הסוגים של מעקה למרפסת מברזל למשל יכול להיות מעקה בעל צורה ישרה, הוא נחשב למעקה הסטנדרטי ולכן גם מחירן יהיה לרוב זול יותר משל מעקות אחרים ויעמוד על כ- 750 שקלים למטר בממוצע.

סוג נוסף של מעקה למרפסת הוא מעקה בטן, אשר בחלקו התחתון יש עיקול כלפי חוץ ואינו ישר לגמרי. המחיר של מעקה כזה יהיה גבוה יותר מאשר מחירו של מעקה ישר.

מעבר לצורתו של המעקה, ניתן לבחור גם את הפרופיל שלו. פרופיל הוא למעשה הברזל עצמו שמרכיב את המעקה והוא יכול להיות מרובע או עגול וכן בצורות מיוחדת כמו למשל מסולסל. המחיר של המעקה תלוי בסגנון הפרופיל שלו.

מבחינת עיצובים, ניתן לראות כיום מעקות הכוללים פרזולים שונים ומיוחדים. כל פרזול או מורכבות עיצובית ייקרו את מחירי של המעקה.

מעקה למרפסת כמו מוצרי ברזל רבים אחרים עבור תהליך של גילוון. גילוון החוב שלב בייצור המוצרים ממתכת בו מצפים את הברזל בחומר מיוחד שמטרתו לשמור על הברזל מפני חלודה. מוצרים שנמצאים בחוץ וחשופים למזג האוויר כמו מעקה למרפסת צריכים לעבור תהליך של גילוון חם או קר. מחירו של הגילוון גם כן משפיע על מחיר המעקה.

פרמטר נוסף בתמחור של מעקה למרפסת הוא צביעה. אנשים רבים מעוניינים לצבוע את המעקה שלהם. צביעת ברזל נעשית באופן מקצועי בשתי דרכים, התזה או צביעה בתנור. מביעה בתנור מומלצת יותר וכך גם יקרה יותר.

ניתן למצוא מסגריות שונות ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט. לרוב מסגריה תתחזק אתר ובו ניתן לקרוא אודות השירותים שלה ואודות המוצרים השונים שהיא מציעה. כמו כן, באתר ניתן לראות תמונות של מעקות שונים למרפסת על מנת להבין מה הסגנונות הקיימים ואיך נראה כל סוג של מעקה על פי השם שלו. ניתן לערוך השוואה בין ספר בתי עסק שונים על מנת להבין מה טווח המחירים הממוצע בשוק.

About admin

Check Also

שערי ברזל מעוצבים לכניסה

בבתים רבים ניתן לראות כיום שערים מברזל בכניסה, בעיקר כאשר מדובר בבית פרטי עם מרחבים גדולים כמו חצר או גינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *