Home / Uncategorized / עבודתו של מומחה לאיתור נזילות

עבודתו של מומחה לאיתור נזילות

מומחה לאיתור נזילות הוא למעשה אינסטלטור העוסק בתחום של המים והצנרת. אינסטלטור הוא איש מקצוע שמטפל בבעיות כמו נזילות, סתימות והחלפות של מערכות ביוב. אחת העבודות המוכרות של אינסטלטור היא איתור נזילה ותיקונה.

נזילות יכולות להיות לעיתים בלתי ניתנות לתיקון בקלות כיוון שקשה לאתר אותן. בעבר היו שוברים קירות או רצפות עד השיו מוצאים את מקור הנזילה, אך כיום בעזרת כלים מתקדמים ובעזרת מומחה לאיתור נזילות ניתן לפתור את הבעיה בדרכים אחרות.

לנזילות יש כמה גורמים עיקריים וביניהם למשל העובדה שהן נמצאות במקומות בהם לא ניתן לעקוב אחריהן. צינורות לרוב נמצאות מתחת לרצפה או בתוך הקירות ולכן לא קל לעקוב אחר המצב שלהן. עם הזמן, הצנרות מחלידות ומתיישנות ומכך נוצרת נזילה. אינסטלטור מומחה לאיתור נזילות לרוב יתאר את המקור לבעיה וכן יחליף את הצנרת איפה שנדרש.

לרוב לפני שמזמינים אינסטלטור לאיתור נזילות מזהים סימנים של נזילות בבית על ידי קירות רטובים למשל, שינוי בצבע של הרצפות, חשבון מים גדול מדי ועוד. לאחר שמבחינים בנזילה, לרוב מזמינים אינסטלטור אשר מומחה לאיתור נזילות אשר יאתר את הבעיה. לעיתים מומחה לאיתור של נזילה לא תמיד גם יוכל לתקן אותה וחשוב לברר לפני שמזמינים איש מקצוע מה בדיוק השירות המוצע.

אינסטלטור מומחה לאיתור נזילות לרוב יתחיל באיתור המערכת בה יש בעיה. הבעיה יכולה להיות למשל במערכת המנקזת את הביוב. נזילות אחרות מגיעות ממערכת ההסקה, או מערכת אספקת המים. לאחר שאיש המקצוע יבין מאיזו מערכת מגיעה הנזילה, הוא צריך למצוא את המיקום המדויק שלה.

כיום משתמשים אינסטלטורים מומחים בכלים שונים לאיתור נזילות כמו למשל מצלמה תרמית. מצלמה זו עובדת על אינפרא אדום והיא מסוגלת לזהות טמפרטורה בצינורות. כדי לאתר את הנזילה, מחממים את המים ומזרימים אותם בצנרת. במקום בו יש נזק בצנרת, המים יפלטו החוצה וכך המצלמה תזהה את המיקום. נזילות המתרחשות בגינה או במקומות גדולים יותר לרוב יידרשו כלים שונים לאיתורן. לאחר איתור הנזילה, לרוב איש מקצוע יציע הצעת מחיר עבור תיקון והחלפה של הצנרת. 

לרוב מחיר של איתור נזילה ושל החלפת צנרת נע בין כמה אלפי שקלים וזה תלוי בגורמים רבים. כמו כן, אינסטלטורים שונים גובים עלויות שונות עבור השירותים שלהם ולכן ניתן לקבל הצעות מחיר שונות ומגוונות ולהשוות ביניהן. כיום ניתן למצוא אנשי מקצוע רבים בתחום של איתור נזילות ובתחום האינסטלציה ולכן חשוב לבדוק היטב אם מדובר באיש מקצוע אמין ומומלץ לפני שבוחרים בו.

ניתן למצוא כיום אינסטלטור מומחה לאיתור נזילות באמצעות האינטרנט. לרוב ניתן לקרוא דירוגים של אנשים אחרים אודות אנשי מקצוע שונים וכמו כן להתרשם מאתר האינטרנט של איש המקצוע בו ניתן לקרוא מידע אודות איתור נזילות.

About admin

Check Also

סוגים שונים של מעקה למדרגות

ליד כל גרם מדרגות חייב להיות מעקה למדרגות בין אם מדובר במדרגות חיצוניות או במדרגות פנימיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *