Home / מיינדפולס / מאמן אישי או מאמנת אישית לחיים

מאמן אישי או מאמנת אישית לחיים

כיום ניתן לראות יותר מטפלים ומדריכים בתחום הרגשי, כאלו המציעים טיפולים או קורסים שמטרתם לעזור לנו לרכוש כלים נוספים להתמודדויות שונות בחיים וכך לשנות דפוסים, מחשבות שליליות ולהפוך לשמחים ומאושרים יותר. 

ישנם תחומים רבים בעולם הטיפול הרגשי וכחלק מהם ניתן למצוא אימון אישי לחיים. אימון אישי הופך יותר נפוץ בשנים האחרונות ומטרתו להעצים את האדם, ליצור שינויי ולמקד את המטרות. מאמן אישי או מאמנת אישית לחיים לרוב יעבדו בשיטות שונות ויציעו תוכניות שונות וניתן למצוא כיום סוגים רבים של מאמנים ברחבי הארץ.

אימון אישי מתאים לאנשים אשר חווים מצבים של התלבטויות בבחירת מסלולי לימודים או קריירה, אנשים שחווים קושי במציאת זוגיות, סובלים ממשברים או כעסים, לחצים ועוד.

תהליך עם מאמן אישי או עם מאמנת אישית לחיים יכול לעזור לנו להביא לשינוי שאנחנו מחפשים, לשפר תחומי חיים רבים ולצמוח אפילו כשאנחנו לא בטוחים מה הבעיה.

מטרתם של מאמן אישי או מאמנת אישית לחיים הוא בין היתר לעזור למטופל אפילו אם אין לו בעיה מסוימת עליה הוא יעל לשים את האצבע.

אימון אישי עם מאמן אישי או מאמנת אישית לחיים לרוב יכלול מספר מפגשים המתקיימים באופן קבוע, כאשר כל מפגש אורך כשעה עד שעה וחצי. לרוב, הפגישה הראשונה תכלול אבחון של הבעיה אותה מציג המטופל על ידי המאמנים, ובמהלך המפגשים האחרים עובדים יחד עם המאמנים לצורך השגת הפתרון ושינוי הרגלים ודפוסים.

מאמן אישי או מאמנת אישית לחיים לרוב גם יתנו למתאמנים עבודה לבית הכוללת תרגילים שונים אותם מתרגלים בחיי היומיום, שזהו התרגול הכי חשוב.

טיפולים עם מאמנים אישיים לרוב יתמקדו על תחום חיים אחד אשר ישפיע גם על תחומים אחרים. כמו כן, האימון כולל התמקדות בחוזקות של המתאמנים, איתם אפשר לבחור בתחומי חיים מתאימים.

אימונים אישיים נשענים רבות על על ענף הפסיכולוגיה המכונה פסיכולוגיה חיובית ולפיו, אנשים צריכים להתמקד בחוזקות שלהם כדי להיטיב עם עצמם. מאמן אישי או מאמנת אישית לחיים לרוב ישימו דגש על החוזקות ועל הדברים החיוביים והיתרונות של המתאמנים. על ידי כך הם יביאו את המתאמן להצלחה והגשמה.

ניתן למצוא מאמנים אישיים לחיים, העובדים בשיטות שונות ומציעים שירותים באזורים שונים ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט. לרוב מאמנים אישיים יעבדו באופן עצמאי ולכן גם יתחזקו אתר אינטרנט בו הם יוכלו להסביר אודות עצמם, אודות הרקע של אימונים אישיים, היתרונות שלהם וגם אודות התהליך עצמו אותו הם מציעים. באתר ניתן גם לקרוא המלצות של אותם מאמנים אישיים וכמו כן להתרשם מהם. מאמנים רבים הם גם מדריכים בתחומי טיפול רגשי אחרים ומגוונים כמו למשל nlp, מיינדפולנס, ייעוץ זוגי ועוד. לכל מאמן או מאמנת הייחודיות שלהם, וניתן לבחור מבין אפשרויות רבות.

About admin

Check Also

מה כולל התחום של פסיכותרפיה הוליסטית ?

התחום של פסיכותרפיה כולל בתוכו תחומים רבים וסוגים רבים של טיפולים וכמו כן ניתן למצוא בתחום גם קורסים וסדנאות המלמדים את המשתתפים מיומנות וכלים אודות התחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *