Home / מיינדפולס / תחומיהם של מטפלת רגשית ומטפל רגשי

תחומיהם של מטפלת רגשית ומטפל רגשי

טיפול רגשי הוא טיפול אשר פונה לנפש האדם ולמחשבה, למנטליות או להתנהגות. כיום התחום של טיפולים רגשיים, עבודה על גמישות מחשבתית והוספה של סדנאות מיינדפולנס או NLP לחיינו, הופך ליותר מוכר. אנשים רבים סובלים מקשיים שונים בחיים כמו טראומות, חרדות, לחצים, התמודדויות ועוד. במקרים רבים הם פונים למטפלים רגשיים על מנת לשפר את איכות החיים, לרכוש דפוסים חדשים, ללמוד כלים חדשים ולהיות שמחים ונינוחים יותר.

ישנם סוגים רבים של טיפולים רגשיים והם מוצעים על ידי מטפלת רגשית או מטפל רגשי. מטפלים רגשיים הם בעלי מקצוע אשר עוסקים בתחום של פסיכותרפיה. לרוב כל מטפל או מטפלת יעסקו בתחום ספציפי או יציעו כמה תחומי טיפול דומים.

תחומים בהם עוסקים מטפלת רגשית או מטפל רגשי יכולים להיות למשל טיפול בשיחה, טיפול באמצעות בעלי חיים, ריקוד, מוזיקה, אומנות ועוד. גם התחום של טיפולים אנרגטיים הופכים יותר מוכרים לאחרונה ויש מטפלים המציעים טיפולים אנרגטיים רגשיים הכוללים למשל ביואורגונומי, הילינג ועוד.

מטפלת רגשית או מטפל רגשי יכולים גם לעבוד עם סוג מסויים של אוכלוסייה כמו למשל עם ילדים, עם נוער או עם מבוגרים. כמו כן, המטפלים לרוב יעבדו באופן עצמאי בקליניקה פרטית, בקופות החולים, או במכוני טיפול בהם מציעים סוגים רבים ומגוונים של טיפולים רגשיים.

טיפולים רגשיים רבים יתחילו לרוב היכרות בין המטפל למטופל, הצגת הבעיה, אבחון שלה ולאחר מכן טיפול. טיפול רגשי משתנה בין מטופל למטופל ובין מטפלים שונים. כמו כן, מספר המפגשים ומשך כל מפגש גם הם יכולים להשתנות בהתאם לגורמים רבים. 

מחיר של טיפול אצל מטפלת רגשית או מטפל רגשי משתנים בהתאם לגורמים רבים כמו למשל כמות שנות הניסיון של המטפל, תחום הטיפול בו הוא עוסק, האם המטפל הוא פרטי או נותן שירותים דרך קופות החולים ועוד. דרך קופות החולים ניתן למשל למצוא טיפולים בעלי מחיר נוח יותר.

ניתן למצוא מטפלת רגשית או מטפל רגשי המציעים תחומי טיפול שונים באמצעות האינטרנט. באינטרנט ניתן למצוא אתרים של מכונים ברחבי הארץ המציעים מגוון של טיפולים ויכולים להציע למטופלים את סוג הטיפול המתאים. כמו כן, מטפלים שעובדים באופן עצמאי לרוב יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות המטפל או המטפלת, אודות סוגי הטיפולים שהם מציעים וכן להתרשם מתוכן אודות טיפולים רגשיים, כיצד הם מתבצעים ומה היתרונות שלהם. מטפלים רבים גם יפרסמו המלצות של לקוחות אחרים ולעיתים יספרו מדוע הם בחרו בתחום הטיפולי. 

מחירים של מטפלים שונים נעים בין טווח רחב. חלק מהמטפלים יפרסמו את המחירים גם באתר וחלקם יתנו הצעת מחיר מסודרת בטלפון. מטפלת רגשית או מטפל רגשי יכולים להציע שירותים ברחבי הארץ אם הם עובדים מספר מקומות או שיציעו שירותים באזורים ספציפיים.

About admin

Check Also

מה כולל התחום של פסיכותרפיה הוליסטית ?

התחום של פסיכותרפיה כולל בתוכו תחומים רבים וסוגים רבים של טיפולים וכמו כן ניתן למצוא בתחום גם קורסים וסדנאות המלמדים את המשתתפים מיומנות וכלים אודות התחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *