Home / אזרחות צרפת / עורכי דין המכירים את חוק הירושה בצרפת

עורכי דין המכירים את חוק הירושה בצרפת

אזרחים צרפתיים החיים בארץ, פעמים רבות רוכשים נכסים בצרפת בשל המיסים והמחירים האטרקטיביים. במקביל גם צרפתיים רבים אשר מתגוררים בחו׳׳ל רוכשים נדל׳׳ן בארץ על מנת להבטיח לעצמם דירה בארץ וכן להשכיר אותה בזמנן שהם נמצאים בחו׳׳ל. את הנכסים הללו בסוף יצטרכו להוריש, אך כשמגיע שלב הירושה במקרים בהם הנכסים נמצאים במדינה אחרת, הצאצאים יכולים למצוא את עצמם במצב של סיבוכים.

התחום בו משלבים בין שני חוקים או דינים, כמו למשל במקרה של ירושות בו משלבים בין חוק הירושה בצרפת לבין חוק הירושה בישראל, יכול להיות מסובך ומורכב ולכן נעזרים בעורכי דין מקצועיים בתחומים אלו.

חוק הירושה בצרפת שונה מזה של ישראל ולכן, עורך דין צרפתי המציע שירותים בארץ יכיר היטב את החוקים בשתי המדינות ויוכל לעזור ללקוחות שלו. עורכי דין צרפתיים בארץ מציעים שירותים בתחומים רבים ומגוונים ביניהם למשל בתחום של הוצאת אזרחות צרפתית לזכאים, הוצאת ויזה לצרפת, ירושות, נדל׳׳ן ועוד. בארץ, חוק הירושה קובע כי בהיעדר צוואה, הדין של הירושה ייקבע על פי הדין במקום מושבו של האדם המוריש. כלומר, חוק הירושה בצרפת יכול אם המוריש הוא אזרח צרפתי המתגורר בצרפת. עם זאת, אזרח צרפתי יכול לדרוש בצוואה שלו שיופעל על הירושה שלו דין מסוים. עם השנים, גם האפשרות הזו הוגבלה.

התהליך של ניהול ירושה בצרפת על פי חוק הירושה בצרפת או הישראלי, אינו פשוט ובתחילתו ייצור קשר עורך הדין המטפל בתיק, עם נוטריון צרפתי. לאחר מכן, יוכן צו ירושה, רשימה של נכסי העיזבון והשווי שלהם, יתבצעו דיווחים למס הכנסה ועוד. 

משרדי עורכי דין צרפתיים בארץ מציעים את השירות והליווי בתחום של ירושות ומכירים את התקנות השונות של חוק הירושה בצרפת וחוק הירושה בישראל.

ניתן למצוא כיום עורכי דין צרפתיים רבים בארץ המציעים שירותים במגוון תחומים בהם למשל בתחום של הוצאת אזרחות צרפתית לישראלים הזכאים לכך, הוצאת ויזה לצרפת, רכישת נדל׳׳ן, ירושות ועוד. עורכי דין אלו לרוב יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן למצוא מידע רב אודות תחומי השירות שלהם. כך למשל באתר ניתן לקרוא אודות חוק הירושה בצרפת ואודות תהליך של ניהול ירושות. כמו כן באתר ניתן למצוא מידע רב אודות סוגי הזכאות השונים להוצאת אזרחות צרפתית, אודות סוגי הויזות השונות ועוד.

מחירים של עורכי דין משתנים בהתאם לגורמים רבים כמו למשל סוג השירות שהם מציעים, מורכבות השירות ועוד גורמים רבים. ניתן לערוך השוואה בין עורכי הדין השונים בארץ לפני שבוחרים עם מי לעבוד. עבודה מול איש מקצוע היא מומלצת ובעיקר כאשר מדובר בתחומים מורכבים ומסובכים כל כך. חוק הירושה כמו גם תהליך של הוצאת אזרחות או ויזה לצרפת יכולים להיות מורכבים למי שלא דובר את השפה ולא מכיר את התחום.

About admin

Check Also

חידוש דרכון צרפתי והחשיבות שלו

בעלי דרכון צרפתי צריכים לעקוב אחרי התוקף המופיע על גביו, כדי למנוע מצב שבו הם יצטרכו לעבור את כל התהליך מההתחלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *