Home / אזרחות צרפת / דרכון צרפתי לילדים של אזרחי צרפת

דרכון צרפתי לילדים של אזרחי צרפת

צרפת היא מדינה אשר מציעה נופים, טיולים, תרבות, היסטוריה, מוסדות אקדמיים יוקרתיים ועוד. ישראלים רבים מעוניינים להגר לצרפת או לעבור אליה לתקופה לצורך עבודה, מחקר או לימודים ולשם כך מוציאים ויזה או אזרחות לצרפת. כמו כן אזרחי צרפת שעשו עליה לארץ למשל, בודקים אודות הוצאת דרכון צרפתי לילדים שלהם.

דרכון צרפתי מאפשר הטבות רבות ברחבי אירופה כמו למשל לנוע בחופשיות במדינות האיחוד האירופי, אשר צרפת היא ממייסדיו. הדרכון מאפשר לגור, לעבוד או ללמוד ברחבי אירופה וכן להיבחר ולבחור בבחירות המקומיות. בעזרת דרכון זה ניתן להיכנס לארצות הברית ללא ויזה וגם ללמוד באוניברסיטה בקנדה. כלומר, הוצאת דרכון צרפתי לילדים של בעלי אזרחות צרפתית למשל או הוצאת דרכון לבן הזוג הן רלוונטיות עבור ישראלים רבים.

ישנם סוגים שונים זכאות להוצאת אזרחות צרפתיים ביניהם למשל זכאות מטעם נישואים עם אזרח צרפתי. המבקש להוציא דרכון במקרה הזה יצטרך להוכיח באמצעות מסמכים כי הוא חי חמש שנים לפחות יחד עם בן הזוג הצרפתי, וכי הם נשואים לפחות חמש שנים. סוג נוסף של זכאות לאזרחות צרפתית הוא מטעם ילודה על אדמת צרפת. כלומר, דרכון צרפתי לילדים שנולדו בצרפת מגיע גם אם הוריהם אינם צרפתיים.

סוג נוסף של זכאות להוצאת דרכון היא מטעם הורים אזרחי צרפת. אם אחד מההורים צרפתי, הוא יכול להוציא דרכון צרפתי לילדים שלו.

תהליך של הוצאת דרכון צרפתי מתבצע מול הקונסוליה הצרפתית ולרוב מדובר בתהליך ארוך ומורכב. כיום, רבים המעוניינים להוציא דרכון צרפתי לילדים שלהם או לעצמם, מעדיפים לפנות לעורך דין צרפתי.

בארץ ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים אשר מציעים שירותים במגוון תחומים הקשורים לדין הצרפתי כמו למשל הוצאת אזרחות או ויזה לצרפת, ירושות, נדל״ן ועוד. בעזרת עורך דין צרפתי שדובר את השפה, מכיר את התחומים השונים ואת הדין הצרפתי, ניתן לזרז את התהליכים ולנהל אותם באופן מקצועי.

גם אנשים המעוניינים להוציא ויזה לצרפת, שהיא אשרת שהייה זמנית המאפשרת לשהות בצרפת לצורך לימודים או עבודה תקופה מוגבלת, נעזרים בעורך דין. 

ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים באמצעות האינטרנט. לרוב הם יתחזקו אתר ובו ניתן למצוא מידע אודות תחומים רבים בהם הם מציעים שירות. ניתן לקרוא באתר אודות סוגי הזכאות השונים להוצאת דרכון צרפתי, אודות תהליך של הוצאת דרכון צרפתי לילדים של אזרחי צרפת וכן לקרוא אודות ויזות לצרפת.

עורכי דין רבים גם יענו על שאלות של גולשים שונים באתר וכך ניתן לקרוא מידע בתחום רלוונטי. כל עורך דין מציע מחירים שונים עבור השירותים שלו וניתן לערוך השוואה בין מספר עורכי דין לפני שבוחרים עם מי לעבוד. עבודה עם איש מקצוע שלמד את התחום היא מומלצת ולכן ישראלים רבים פונים לעורך דין צרפתי בתחומים שונים.

About admin

Check Also

חידוש דרכון צרפתי והחשיבות שלו

בעלי דרכון צרפתי צריכים לעקוב אחרי התוקף המופיע על גביו, כדי למנוע מצב שבו הם יצטרכו לעבור את כל התהליך מההתחלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *