Home / ריהוט / השכרת מחסומים לאירועים

השכרת מחסומים לאירועים

מחסומים הם אמצעי שמטרתו לחסום, לתחום, לסמן ולהדוף קהל וניתן לראות מחסומים מסוגים שונים במקומות שונים. ישנם סוגים רבים של מחסומים כאשר כל מחסום הוא בעל שימושים מעט אחרים. ניתן לרכוש מחסומים או לשכור מחסומים, ולרוב כאשר מדובר בחברות או ארגונים שמתכננים אירועים חד פעמיים, תתבצע השכרה של המחסומים משיקולים שונים. קיימות היום חברות שונות בארץ המציעות השכרת מחסומים לאירועים שונים ובהתאם לסוג האירוע גם בוחרים את סוג המחסומים.

בחירת המחסום תלויה במיקום האירוע, בסוגו, בגודלו ועוד. כך למשל קיימים מחסומי פלסטיק שלרוב יהיו צבועים בצבעים בולטים כמו אדום , צהוב או כתום זוהרים. מחסומים אלו לרוב ניתן לראות במדרכות וכבישים בהם מתבצעת עבודה ולא ניתן לעבור באותו אזור. מחסומים מפלסטיק אינם חזקים כמו מחסומי ברזל ולכן הם לא יכולים לשמש לצורך הפרדה או תיחום.

סוג נוסף של מחסומים הוא מחסומי מתכת, מסיביים יותר ממחסומי פלסטיק ומשמשים בעיקר באירועים לצורך הכוונת הקהל, תיחום אזורים בתוך האירוע יצירת תורים ועוד. מחסומים אלו לרוב יהיו מחוברים אחד לשני כדי לא לאפשר לקהל לעבור דרכם.

מחסומים נוספים הם מחסומי לחץ, אלו מחסומים מסיביים ביותר והם משמשים לצורך הדיפת קהל בהפגנות ובמופעים גדולים. מחסומי לחץ במופעי אומן לרוב יהיו ממוקמים מסביב לבמה. חברות המציעות השכרת מחסומים לרוב יציעו מגוון סוגים של מחסומים ולכל מחסום מחירים שונים.

כיום ניתן למצוא חברות שונות המציעות השכרת מחסומים ולהתייעץ איתן לגבי סוג המחסומים הנדרשים וכמות המחסומים הנדרשת. על פי סוג האירוע, למשל מופע, אירוע עסקי, אירוע פרטי או מסיבה, וכמו כן על פי כמות המשתתפים באירוע, יכולים אנשי המקצוע לייעץ לגבי בחירת המחסומים והכמות.

חברות המציעות מחסומים להשכרה לרוב יציעו גם מוצרים נלווים הקשורים, כמו למשל עמודי חבלול ליצירת תורים, מיתוג לאירוע, במות לאירועים ועוד. ניתן למתג את המחסומים לאירועים, וניתן לראות היום אירועים אשר כוללים מחסומים עם שם החברה המפיקה.

מחירים של השכרת מחסומים משתנים בהתאם לגורמים רבים כמו למשל סוג המחסום, כמות המחסומים, החברה ממנה מזמינים, מורכבות השינוע ועוד. לרוב, אם מיקום האירוע נמצא במקום פחות נגיש המחיר ישתנה בהתאם.

השכרת מחסומים מתאימה לאירועים המתקיימים באופן חד פעמי לרוב. אם מדובר בארגון שמקיים אירועים באופן קבוע, לרוב הוא יעדיף לרכוש מחסומים קבועים. אולם יש יתרונות בשכירות של מחסומים כיוון שאין צורך לשנע אותם, החברה עושה זאת. בנוסף אין צורך לאחסן אותם במחסן. 


ניתן למצוא חברות המציעות השכרת מחסומים מכירה של מחסומים באינטרנט, לקרוא אודות המוצרים השונים שהחברה מציעה, להתרשם מתמונות, לקבל הצעות מחיר ועוד. מחיר של רכישת מחסום יהיה גבוה יותר משל שכירות לרוב וניתן להשוות מחירים בין ספקים שונים. חברות רבות מציעות שירותים ברחבי הארץ ואחרות מציעות שירותים באזורים ספציפיים בארץ.

About admin

Check Also

מטרתו של מעקה למדרגות פנים

ליד כל גרם מדרגות בין אם הוא פנימי או חיצוני. חובה שיהיה מעקה למדרגות ומטרתו בין היתר היא לשמור על האנשים העולים ויורדים במדרגות מפני לנפילות וכן לשמש כאמצעי עזר בעיקר לקשישים וילדים שצריכים תמיכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *