Home / שער חשמלי / עבור שער חשמלי לבית פרטי מחיר המשתנה בהתאם לסוגו

עבור שער חשמלי לבית פרטי מחיר המשתנה בהתאם לסוגו

עבור שער חשמלי לבית פרטי מחיר משתנה בהתאם לגורמים רבים וניתן לערוך השוואה בין החברות השונות המציעות אותו לפני שבוחרים. שער חשמלי הוא שער שלרוב עשוי ברזל והוא בעל מנוע חשמלי אשר נפתח ונסגר ללא צורך בהזזה ידנית. השער נפתח על ידי לוח מקשים הכולל קוד אישי, שלט רחוק שנמצא אצל הבעלים או טלפון המחייג למספר מסויים. שערים ידניים שהיו מוכרים יותר בעבר, היו דורשים מאמץ רב בכל פעם שהיה צריך לפתוח ולסגור אותם. כיום, שערים חשמליים ואוטומטיים חוסכים מאמץ וגם מציעים פן עיצובי מרשים לצד בטיחות. שער חשמלי בכניסות לבתים למשל מרתיע פורצים.

ניתן לראות שערים חשמליים בכניסות לאחוזות גדולות, בכניסות לחניונים, בכניסות ליישובים וגם בכניסות לחניונים פרטיים הכוללים רכב אחד או שניים. המחירים של השערים הללו משתנים בהתאם לגורמים רבים כמו למשל גודל השער וסוגו. למשל עבור שער חשמלי לבית פרטי מחיר התלוי בגודל השער, בסוג השער, במורכבות ההתקנה שלו, באיכות שלו ובסוג המנוע שלו. ככל שמדובר בשער מורכב ובעל מנוע חזק יותר כך גם המחירים יהיו גבוהים יותר.

כמו כן עבור שער חשמלי לבית פרטי מחיר שתלוי גם בעיצוב שלו. מעבר ליתרונותיו הרבים של שער חשמלי, הוא גם מוסיף אלמנט עיצובי לבית ומציע מראה מרשים ויוקרתי. את השערים החשמליים כמו גם מוצרי ברזל אחרים ניתן לעצב על ידי עיטורים, פרזולים וצביעה. ככל שמדובר בשער מעוצב יותר כך גם המחיר יהיה יקר יותר.

ישנם סוגים רבים של שערים חשמליים לבתים פרטיים ביניהם למשל שער כנף אשר כולל כנף הנפתחת פנימה או החוצה. שערים אלו יכולים גם לכלול שתי כנפיים הנפתחות יחד פנימה או החוצה. את השער ניתן לעצב בסגנונות שונים ומרהיבים, להוסיף פרזולים, עיטורים וחריטות. עבור שער חשמלי לבית פרטי מחיר שתלוי בסוג שלו ולמשל שערי כנף הם סוג אחד.

סוג נוסף של שער חשמלי הוא שער הזזה. מדובר בשער שכולל פלטה אחת המוזזת הצידה על גבי מסילה. שערים אלו יכולים גם לכלול שתי פלטות אשר כל אחת מוזזת לצד אחר.

סוג נוסף של שערים חשמליים המתאימים בעיקר לחניות ולמחסנים הם שערי גלילה. שערים אלו נגללים כלפי מעלה ובנויים מפלטות אטומות כך שלא ניתן לראות מה קורה מצידו השני של השער.

עבור שער חשמלי לבית פרטי מחיר שגם תלוי באיכות החומר. מוצרי ברזל שונים כמו שערים, גדרות ומעקות שעומדים בשטח חיצוני וחשופים לנזקי מזג האוויר, צריכים לעבור תהליך של גילוון אשר מייקר את המחיר. גילוון הוא תהליך של טבילת המתכת בחומרים ייעודיים על מנת לשמור עליה מפני חלודה.

למרות שעבור שער חשמלי לבית פרטי מחיר שיכול להיות יחסית גבוה, הוא מציע יתרונות רבים ולכן אנשים רבים בוחרים לרכוש אותו. 

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *