Home / אזרחות צרפת / תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית

תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית

מהי אזרחות צרפתית?

אזרחות צרפתית היא תעודת שייכות למדינה, והיא מאפשרת הטבות רבות ברחבי אירופה, בגלל העובדה שצרפת היא אחת ממדינות האיחוד. בעזרת אזרחות צרפתית ניתן לגור בצרפת או במדינות אירופה, לטייל בחופשיות במדינות, ללמוד במוסדות אקדמיים, ליהנות מתנאים שונים במדינות וכן לפתוח עסקים. כמו כן, בעזרת אזרחות צרפתית ניתן להיכנס לארצות הברית ללא ויזה וללמוד בקנדה בתעריפים נמוכים. ישראלים רבים מעוניינים להגר לאירופה, או לעבור לשם לתקופה לצורך לימודים במוסד אקדמי מוכר או לצורך עבודה. צרפתים שעלו לישראל יכולים להוציא אזרחות לילדיהם וכך גם מי שנישא לאזרח צרפתי.

מי זכאי להוצאת אזרחות צרפת?

ישנם סוגים שונים של זכאויות עבור הוצאת אזרחות צרפתית וכך למשל יש זכאות מטעם נישואין, מטעם הורשה או מטעם ילודה על אדמת צרפת. כך למשל יליד צרפת, גם אם הוריו אינם צרפתיים זכאי לקבלת אזרחות צרפתית. גם ישראלי שמתחתן עם צרפתי זכאי להוצאת אזרחות בתנאים שונים ועליו להציג מסמכים המעידים על חמש שנות נישואין. ישראלים שיש להם שורשים יוצאי צפון אפריקה או צרפתיים, יכולים גם הם לבדוק את זכאותם עבור הוצאת אזרחות צרפתית ולהתחיל בתהליך.

ישראלים שאינם זכאים להוציא אזרחות צרפתית יכולים להוציא ויזה לצרפת שהיא אשרת שהייה זמנית המאפשרת לשהות בצרפת לצורך לימודים אקדמיים, עבודה או ביקור לתקופה מוגבלת. ישנה ויזה של סטודנטים למשל המתאימה לסטודנטים במוסדות אקדמיים בצרפת והיא מאפשרת שהייה של 12 חודשים בצרפת.

תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית

תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית מתבצע מול הקונסוליה ומול גופים שונים בחו"ל. מדובר בתהליך ארוך ומורכב הכולל הצגה של מסמכים רבים בהתאם לתהליך עצמו. כיום רבים בוחרים לעבוד מול עורך דין צרפתי המציע שירותים בתחום ויכול להקל על התהליך ולזרז אותו.

עורך דין צרפתי הוא עורך דין שלרוב רכש את ההשכלות שלו בצרפת ולכן מכיר היטב את הדין הצרפתי ואת השפה. כמו כן עורך דין צרפתי עוסק בתחומים כמו גירושין, ירושות, הוצאת אזרחות צרפתית וגם הוצאת ויזה לצרפת ולכן מכיר את התהליכים השונים, יודע אילו מסמכים דרושים ומנוסה בעבודה מול הרשויות. עורכי דין צרפתיים מסוימים הם גם נוטריונים ולכן יכולים גם לתרגם את המסמכים הנדרשים.

ניתן למצוא עורך דין צרפתי בארץ באמצעות האינטרנט. לרוב הוא יתחזק אתר אינטרנט ובו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שהוא מציע, אודות תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית ואודות סוגי הזכאות השונים. כמו כן ניתן לקרוא מידע אודות תהליך של הוצאת ויזה לצרפת, חלוקת ירושה של אזרח צרפתי לשארים בארץ ועוד. באתר ניתן לקרוא גם אודות השכלותיו של עורך הדין וכן להתרשם מתשובות של עורך הדין לשאלות הגולשים. המחירים עבור שירותיו של עורך דין משתנים בהתאם לגורמים רבים.

About admin

Check Also

חידוש דרכון צרפתי והחשיבות שלו

בעלי דרכון צרפתי צריכים לעקוב אחרי התוקף המופיע על גביו, כדי למנוע מצב שבו הם יצטרכו לעבור את כל התהליך מההתחלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *