Home / Uncategorized / מעקה למדרגות חיצוניות ולמדרגות פנימיות

מעקה למדרגות חיצוניות ולמדרגות פנימיות

ליד כל גרם מדרגות, בין אם הוא נמצא במקום סגור או פתוח צריך להיות מעקה בעל תקנות בטיחות שונות. מטרתו של מעקה למדרגות חיצוניות ופנימיות הוא לשמש כאמצעי עזר לעולים ויורדים במדרגות וכמו כן למנוע נפילות. 

קיימים סוגים רבים של מעקות למדרגות העשויים חומרי גלם אחרים, בעלי גדלים אחרים, צורות אחרות וכמו כן גם בעלי עיצובים שונים. כיום יש מודעות גדולה לתחום של עיצוב פנים ולכן ניתן לראות גם מעקות מעוצבים באופן מוקפד ומיוחד.

מעקה למדרגות חיצוניות או פנימיות לרוב יהיה עשוי ברזל גיוון שמדובר בחומר אמין ועמיד. מעקות ברזל יהיו לרוב בעלי עיצובים משתנים בהתאם לבקשת הלקוח ובהתאם לגורמים נוספים.

מעקה למדרגות חיצוניות לרוב יהיה מעוצב באופן יותר פשוט ופחות מורכב מאשר מעקה למדרגות פנימיות. הדגש במעקה חיצוני יהיה בעיקר על הפונקציונליות שלו ופחות על המראה שלו.

עיצוב של מעקה למדרגות חיצוניות או פנימיות מתבטא בצורה שלו, שתהיה תואמת לגרם המדרגות. המורה יכולה להיות ישרה או מתעקלת. כמו כן, הסורגים של המעקה גם הם משתנים ויכולים להיות מעוצבים בסגנונות שונים. על המעקה ניתן להוסיף גם פירזולים ועיטורים כמו פרחים, עלים וכדו׳.

כאשר מדברים על מעקה למדרגות פנים למשל, שלא כמו מעקה למדרגות חיצוניות הוא יהיה בעל עיצוב ייחודי המתאים לבית. ככל שהעיצוב מורכב יותר כך גם המחיר של המעקה יהיה יקר יותר. ניתן לראות מעקות למדרגות פנים המשלבים חומרי גלם נוספים כמו עץ או זכוכית למשל לשדרוג המראה. 

מעקה למדרגות חיצוניות או פנימיות העשוי ברזל, כמו מוצרים נוספים העשויים ברזל לרוב יעבור תהליך של גילוון. גילוון הוא תהליך בו מצפים את הברזל בחומרים ייעודיים על מנת לשמור עליו מפני חלודה. מוצרים כמו מעקה או מדרגות העומדים בחוץ לרוב ידרשו גילוון ובמוצרים הנמצאים בתוך מבנה זה יהיה לרוב נתון לשיקול. 

מעקה למדרגות גם ניתן לצביעה ולכן ניתן לראות היום מעקות צבועים בשלל צבעים. הצביעה נעשית באופן מותאם לברזל.

את המעקה מייצרים במסגריה, בית מלאכה בו מייצרים מוצרי מתכת שונים. על ידי כלים ייעודיים ועל ידי חימום של הברזל, ניתן לעצב אותו במסגריה בצורות שונות.

מחירים של מעקה למדרגות חיצוניות או פנימיות משתנים בהתאם לגורמים רבים כמו למשל הגודל, הצביעה, הגילוון, מורכבות העיצוב ועוד. כל מסגריה לרוב מציעה מחירים שונים וניתן לערוך השוואה על מנת להבין את המחירים בשוק.
ניתן למצוא מסגריות ברחבי הארץ באמצעות האינטרנט, לקרוא באתר שלהן אודות השירותים השונים שהן מציעות וממהמורכבת העלות של כל שירות. כמו כן ניתן להתרשם מתמונות של מוצרים כמו מעקה למדרגות חיצוניות או פנימיות בסגנונות שונים וכן להבין מה ההבדלים בסוגים השונים הקיימים ומה המחירים של כל מוצר.

About admin

Check Also

סוגים שונים של מעקה למדרגות

ליד כל גרם מדרגות חייב להיות מעקה למדרגות בין אם מדובר במדרגות חיצוניות או במדרגות פנימיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *