Home / סורגים / כיצד ניתן לרכוש סורגים לבית? האם הם באמת משפרים את הבטיחות בתוך הבית?

כיצד ניתן לרכוש סורגים לבית? האם הם באמת משפרים את הבטיחות בתוך הבית?

סורגים לבית הם כנראה אחד מאמצעי הבטיחות החשובים ביותר עבור ילדים ובעלי חיים בתוך בית פרטי. השימוש של סורגים הוכח כבר אינספור פעמים כמציל חיים והחשיבות של סורגים בתוך הבית מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם. 

סורגים לבית ניתן לרכוש דרך מסגריות וחברות המתמחות בייצור סורגים. על הסורגים להיות מאושרים ומותקנים לפי תוי התקן המחמירים ביותר, הכוללים את המרווח בין הסורגים וגם אמצעי בטיחות נוספים כמו מידת רעילות הצבע שעל הסורגים, רמת מנגנון האבטחה לשם כך שילדים לא יוכלו לפתוח אותו ועוד.

בנוסף, נשאלת לעתים השאלה האם סורגים לבית באמת משפרים את הבטיחות בתוך הבית כאשר יש ילדים ובעלי חיים בתוכו. התשובה החד משמעית לשאלה הזו היא כן, אך היא תלויה גם בסוג הסורגים, רמת הבטיחות שלהם ובגילאי הילדים וגודל בעלי החיים.

חיות בית כמו חתול יכול בקלות להשתחל בין רווחי הסורגים ולכן כדאי לרכוש סורגים לבית אשר עמודי הברזל ביניהם הם צפופים מאוד וכדאי גם להיעזר ברשת או בתריס כדי למנוע את נפילת בעלי החיים. 

גם כלבים יכולים להיות נרגשים מדי ולהישען על החלון כדי לצאת החוצה או כאשר מגיע חבר על ארבע ועובר על יד המדרכה. הסכנות האורבות להם מתרחשות בעיקר בשעות היום והצהריים כאשר התנועה ברחוב ערה או כאשר בעלי הבית מגיעים אל הדירה והכלבים מתרגשים לקראת בואם. על כן כדאי גם להתקין סורגים כשיש בעלי חיים בבית.

עבור ילדים קטנים, הבעיה המורכבת היא שילדים יכולים לבחון את כל היכולות של הסורגים על ידי ניעור הסורגים, הכנסת הראש והרגליים בין הסורגים ועוד. על כן יש צורך בסורגים צפופים אך גם יציבים וחזקים מאוד שיכולים לשאת את משקל הילד בקלות מבלי להתנתק כאשר הילד נמצא על יד הסורגים.

כדאי לרכוש סורגים מפלדה או מברזל יצוק כדי לשמור על הבטיחות המיטבית. כיום, ניתן לרכוש סורגים לבית מעוצבים במגוון סגנונות. ניתן גם לצבוע את הסורג בצבעים המתאימים לחלקו החיצוני והפנימי של הבית בהתאם לטעמכם. 

רכישת סורגים לבית היא קריטית עוד לפני שהילדים גדלים וכדאי לבצע את התקנת הסורגים כשהילדים בני פחות משנה ועוד לא יכולים לעמוד בכוחות עצמם. השימוש של סורגים לבית הוא חיוני גם עבור בעלי החיים שכן לא פעם בעלי החיים אינם מודעים לסכנה כאשר הם נמצאים בקרבת החלון או ממש נשענים עליו.
לסיכום, כדאי לרכוש סורגים לבית בהקדם האפשרי כאשר יש בבית ילדים או בעלי חיים אשר לא מודעים לסכנה אשר מתרחשת בקרבת חלונות. החלון הוא אזור מסוכן שכן הוא יכול להעלות את רמת הסקרנות של הילדים ובעלי החיים בבית וברגע אחד של חוסר ריכוז לגרום לאסונות גדולים.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *