Home / מדרגות / ההבדלים בין מדרגות ברזל חוץ ופנים

ההבדלים בין מדרגות ברזל חוץ ופנים

מדרגות ברזל פחות נפוצות ממדרגות אבן, אולם כיום ניתן לראות יותר מדרגות ברזל משולבות במקומות רבים, בגלל היתרונות שהן מציעות. מדרגות ברזל חוץ או פנים ניתנות לעיצובים מגוונים וכמו כן, מעקה הברזל שיותקן לצידן ייצור מראה אחיד ותואם.

מדרגות ברזל חוץ בשונה ממדרגות ברזל פנים לרוב יהיו פחות מעוצבות. כאשר מתקינים מדרגות ברזל בתוך הבית למשל, העיצוב יהיה בעל חשיבות גבוהה וכיום יותר אדריכלים ומעצבי פנים בוחרים לשלב ברזל בתוך בתים פרטיים על מנת ליצור מראה אורבני ומודרני. 

מדרגות ברזל חוץ ופנים מיוצרות במסגריה, בית מלאכה בו עובד המסגר ועל ידי כלים ייעודיים וחימום המתכות הוא יכול לכופף ולעצב את המתכת לצורה הרצויה. במסגריה מייצרים מוצרים רבים ביניהם סורגים, שערים, גדרות וכן פסלי נוי ממתכת. 

מדרגות ברזל יכולים להיות מעוצבים בשלל צורות. ניתן לראות מדרגות ישרות או מעוגלות. לצד מדרגות ברזל חוץ או פנים ניתן לראות גם מעקה ברזל וכיום קיימים עיצובים רבים ומגוונים למעקות ברזל. מעקה הברזל כולל סורגים בעלי צורות שונות, עגולות או מרובעות, ישרות או מסולסלות וכמו כן, ניתן לצבוע את המעקה בשלל צבעים. מדרגות מברזל ומעקות מברזל גם יכולים להיות גם משולבים עם חומרי גלם נוספים כמו למשל עץ וזכוכית, על ידי ליצור מראה מיוחד יותר.

מחירים של מדרגות ברזל חוץ או פנים נקבעים בין היתר בהתאם לכמות המדרגות, לצורת המדרגות ולגודל המדרגות. כמו כן, מורכבות העיצוב קובעת גם היא את המחיר. מחירים של מעקות ברזל משתנים גם הם וישנו טווח רחב של מחירים עבור סוגים שונים של מעקות.

כחלק מתהליך הייצור של מדרגות ברזל חוץ או פנים ישנו גם תהליך של גילוון. גילוון הוא שלב בו מצפים את הברזל בחומרים ייעודיים על מנת לשמור עליו מפני חלודה. מוצרים אשר עומדים בחוץ וחשופים לנזקי מזג האוויר צריכים לעבור תהליך של גילוון על מנת להישאר עמידים לאורך זמן.עבור מוצרי ברזל אשר נמצאים במקומות סגורים, הגילוון נתון לשיקול.

כאשר מזמינים מדרגות ברזל חוץ מהמחיר צריך גם לקחת בחשבון קריטריונים נוספים כמו למשל האיכות, מקצועיות המסגריה המציעה אותם וכן תקינות. קיימות מסגריות רבות ברחבי הארץ אשר מציעות מוצרים מגוונים בעיצובים מסוגננים וחשוב לבחור בבית עסק אמין ומקצועי.

ניתן למצוא כיום מסגריות באמצעות האינטרנט. לרוב מסגריה תתחזק אתר על מנת לפרט את השירותים שלה, להסביר אילו מוצרים היא מציעה וכן לתמחר באופן ממוצע את המוצרים השונים. כמו כן, באתר של מסגריה ניתן לראות תמונות של מוצרים בעיצובים שונים כמו למשל של מדרגות ברזל ובכך להבין מה סגנונות העיצוב האפשריים אותם מציעה המסגריה. ניתן גם לקרוא חוות דעת והמלצות אודות המסגריה ולקבל הצעת מחיר מסודרת.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *