Home / מחסומים / חברות המציעות מחסומי לחץ למכירה

חברות המציעות מחסומי לחץ למכירה

מחסומים הם אמצעים המשמשים לגידור זמני וקיימים סוגים רבים של מחסומים אשר מתאימים למטרות שונות ולכמות קהל שונה. לרוב חברות וארגונים שמקיימים אירועים מזמינים מחסומים למכירה או להשכרה מחברות שונות בשוק המציעות ציוד ואבזור לאירועים.

בין הסוגים השונים של מחסומים קיימים מחסומי פלסטיק המשמשים בעיקר לצורך סימון של מקום בו מתבצעת עבודה. מחסומים אלו לרוב יהיו בעלי צבע אדום או כתום בולטים. מחסומי אלומיניום הם סוג נוסף של מחסומים והם נועדו לתיחום באירועים, הפרדה והכוונה של קהל. ניתן לראות את המחסומים האלו באירועים בהם יש קהל רב ומטרתם ליצור סדר ותיחום. סוג נוסף של מחסומים הוא מחסומי לחץ לאירועים והם מחסומים מאסיביים המשמשים להדיפה של קהל. מחסומי לחץ למכירה או להשכרה לרוב ניתן לראות סביב במה עליה יש מופע של אומן או בהפגנות ואירועי ענק. לרוב המחסומים הללו מגובים על ידי אנשי ביטחון.

ניתן למצוא כיום מחסומי לחץ למכירה או להשכרה דרך חברות שונות, כאשר הבחירה בין האפשרויות תלויה בגורמים רבים. חברות שונות המציעות מחסומים לאירועים לרוב יציעו גם עמודי חבלול לתורים, אביזרי במה ועיצוב במה, תפאורה לאירועים וציוד נוסף, כך שניתן לרכוש או לשכור דרכן את כל הציוד הנדרש לאותו אירוע.

מחסומי לחץ למכירה מתאימים לארגונים או חברות אשר צריכים את המחסומים בתדירות גבוה ובשימוש קבוע ולכן בוחרים לרכוש אותם. אם ארגון מקיים אירוע באופן חד פעמי או לעיתים רחוקות, הוא לרוב יעדיף לשכור את הציוד ולא לרכוש אותו. ישנם יתרונות בהשכרה של ציוד כמו מחסומים כיוון שבמקרה שבו שוכרים את המחסומים, החברה היא זו שדואגת לשינוע של המחסומים ולאיסוף שלהם בסוף האירוע, לאחסון שלהם ולתחזוקה שוטפת שלהם. במקרה בו ארגון רוכש את המחסומים, עליו לדאוג לתחזק ולאחסן אותם.

מחיר של מחסומי לחץ למכירה גם הוא שונה ממחיר של מחסומי לחץ להשכרה ולרוב יהיה גבוה יותר. אולם, כאשר מדובר בטווח ארוך ובשימוש תדיר, רכישה תהיה משתלמת יותר. 
ניתן למצוא בשוק הישראלי חברות רבות המציעות כיום ציוד לאירועים הכולל גם מחסומי לחץ למכירה או להשכרה לצד מחסומים מסוגים אחרים. חלק מהחברות גם יציעו אפשרות של מיתוג על גבי המחסומים כך ששם הארגון או החברה יופיע על גביהם. החברות השונות לרוב יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן למצוא מידע אודות סוגי המחסומים, אודות ההבדלים בין מחסומי לחץ למכירה או להשכרה וכמו כן להתרשם מתמונות של מוצרים שונים על מנת להבין כיצד הם נראים. ניתן להתייעץ עם חברה מקצועית לגבי בחירת סוג המחסומים המתאים לפי סוג האירוע וכמות המשתתפים בו. כל חברה תציע מחירים שונים עבור הציוד שלה וניתן לערוך השוואה בין החברות השונות. חשוב לבחור בחברה מקצועית ואמינה המספקת ציוד בטיחותי.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *