Home / מחסומים / היכן ניתן לרכוש או להשכיר מחסומים לאירועים ומה העלות שלהם?

היכן ניתן לרכוש או להשכיר מחסומים לאירועים ומה העלות שלהם?

מחסומים לאירועים הם אמצעים המשמשים כגדרות זמניות וניתן להזיז אותם ממקום למקום באירוע ולסדר אותם בצורה הרצויה. כיום ניתן לראות מחסומים כאלו באירועים המתקיימים בשטחים פתוחים כמו פארקים למשל, ובהם דרוש תיחום והפרדה של אזורים. ניתן לראות מחסומים גם במופעי אמן הכוללים קהל רב, בהפגנות וכמו כן במקומות פתוחים או סגורים בהם יש תורים ארוכים ויש צורך ליצור סדר והכוונה.

ישנם סוגים רבים של מחסומים לאירועים ואת הסוג בוחרים על פי האירוע, על פי כמות האנשים ועל פי גורמים נוספים. כך למשל מחסומי אלומיניום הם מחסומים המשמשים לצורך הכוונה של קהל ולצורך תיחום של אזורים. את המחסומים מחברים אחד לשני על מנת שלא יהיה ניתן לעבור דרכם, אך הם ניתנים להזזה. את המחסומים הללו ניתן לראות במקומות בהם יש תורים ארוכים וצריך ליצור שביל מסודר לקהל, באירועים אליהם הכניסה היא בתשלום ולכן צריך לוודא שמי שנכנס הוא בעל כרטיס כניסה, לתיחום של שטחים ועוד. 

סוג נוסף של מחסומים לאירועים הוא מחסומי לחץ. מדובר במחסומים מאסיביים שלרוב גם מגובים באבטחה. מחסומים אלו מתאימים לאירועים בהם יש קהל רב שגם יכול להתפרע. כך למשל ניתן לראות מחסומי לחץ מסביב לבמות עליהן מתקיים מופע של אמן, בהפגנות ועוד.

מחסומים אינם משמשים רק באירועים וכך למשל מלבד מחסומים לאירועים ניתן למצוא גם מחסומים המשמשים בעבודות בכביש. מחסומי פלסטיק צבעוניים לרוב יופיעו במקום בו מתבצעת עבודה ולא ניתן לעבור שם. כמו כן, ישנם מחסומי חנייה שמטרתם למנוע כניסה של רכבים לא רצויים.

כיום ניתן למצוא מחסומים לאירועים להשכרה או למכירה כאשר ההבדלים הם במחיר ומטרת השימוש. חברות וארגונים אשר מקיימים אירועים באופן קבוע, לרוב יעדיפו לרכוש את המחסומים ולא לשכור אותם. אולם, רכישה של מחסומים מצריכה שינוע, תחזוקה שוטפת ואחסון. כאשר מדובר במחסומים להשכרה, האחסון, השינוע והתחזוקה השוטפת מתבצעים על ידי החברה המציעה אותם.

חברות שונות מציעות כיום מחסומים לאירועים מסוגים שונים ואותן ניתן למצוא באינטרנט. באתר של חברות אלו ניתן לקרוא אודות השירותים שלהן, אודות המוצרים שהן מציעות, להבין באיזה אזורים בארץ הן מציעות שירות ועוד. כמו כן, ניתן לקרוא המלצות של לקוחות אחרים, להתרשם מתמונות של מוצרים ולקרוא אודות המחירים אם החברה מפרסמת אותם.
מחירים של מחסומים לאירועים משתנים בהתאם לחברה המציעה אותם, בהתאם לסוג המחסום ובהתאם לגורמים נוספים כמו למשל האיכות שלהם, מיתוג שלהם ועוד. ניתן לערוך השוואת מחירים בין חברות שונות לפני שבוחרים עם מי לעבוד. חשוב לבחור בחברות איכותיות ומקצועיות המציעות מוצרים ושירות איכותיים. חברות רבות מציעות ציוד מגוון לאירועים וניתן להזמין דרכה את כל הציוד הנדרש ובכך גם לחסוך בעלויות.

About admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *