Home / Uncategorized / אינסטלטור מומחה לאיתור נזילות

אינסטלטור מומחה לאיתור נזילות

מערכות המים והביוב בבית הן משמעותיות ולכן דורשות תחזוקה שוטפת ואנשי מקצוע שיטפלו בהן בעת תקלות. נזילה היא אחת הבעיות הנפוצות בבתים רבים והיא נובעת לרוב מפיצוץ של צינור בעקבות בלאי והתיישנות. בעבר, כדי לאתר את המקור של הנזילה היה נדרש לשבור קירות ורצפות ובכך לדעת בדיוק איפה חלק הצינור הבעייתי. כיום אינסטלטורים רבים עובדים בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות המאפשרות להם לאתר את מקור הנזילה מבלי לשבור קירות.

אינסטלטור הוא איש מקצוע המציע שירותים בתחום הצנרות ומערכות המים והביוב. לרוב מזמינים אינסטלטור במקרים של סתימות, נזילות, הצפות, תיקון דודי שמש ועוד. אינסטלטור מומחה לאיתור נזילות לרוב יתמקצע בתחום זה ולכן במקרים רבים מזמינים אותו על מנת שיאבחן ממה נובעת הנזילה. ישנם אינסטלטורים שאינם מציעים תיקון לנזילה אלא רק שירות של איתור נזילות.

אנחנו מזמינים מומחה לאיתור נזילות לרוב כאשר אנחנו מבחינים בנזילות בבית בעקבות תלונה של השכנים, בעקבות רטיבות על הקירות, חשבון מים מנופח ועוד. לרוב ניתן לדעת פחות או יותר באיזו מערכת יש נזילה אך כדי למצוא את המקור המדויק, איש מקצוע מומחה לאיתור נזילות יגיע עם הציוד הנדרש.

ישנן דרכים שונות לאתר נזילות ולרוב בתוך בתים משתמשים במצלמה תרמית. מדובר במצלמה שעובדת בשיטת אינפרא אדום ומסוגלת לחוש בחום ולהראות צבעים שונים באזורים חמים וקרים. מומחה לאיתור נזילות לרוב ימצא את המערכת בה יש בעיה, יזרים בה מים חמים ויפעיל את המצלמה. במקום בו יש פיצוץ או סדק בצינור, המים החמים יזלגו החוצה ולכן המצלמה תראה צבע אחר באותו מקום. ישנן שיטות נוספות שבהן משתמש אינסטלטור מומחה לאיתור נזילות על מנת לאתר את הנזילה בהתאם למיקום הצינור ולבעיה.

סיבות נוספות שבגללן אנחנו מזמינים אינסטלטור הן למשל סתימות בבית שלא מאפשרות לנו להשתמש בכיור וכמו כן החלפת דוד שמש שהתקלקל, שיפוץ חדר אמבטיה שדורש החלפה של צינורות ועוד. ישנם אינסטלטורים שמציעים שירותים 24 שעות, בכל שעה ובכל יום וגם מציעים שירות מהיר ומגיעים לקריאה תוך זמן קצר. אולם ישנם גם בעלי מקצוע שלא מתחייבים להגיע מיד לתיקון הבעיה ולא נותנים שירותים בכל שעות היום.
ניתן למצוא כיום אינסטלטור מומחה לאיתור נזילות ברחבי הארץ, באמצעות האינטרנט. באינטרנט ניתן לקרוא חוות דעת של אנשים ולהתרשם מדירוגים של אנשי מקצוע. כמו כן, אינסטלטור שעובד באופן עצמאי לרוב יתחזק אתר ובו ניתן לקרוא אודות השירותים שלו, אודות המחירים וכמו כן להבין מה תהליך עבודה של איתור נזילה. מחירים של איתור נזילות משתנים בהתאם לסוג הבעיה ולמשך זמן העבודה וכמו כן, כל איש מקצוע גובה מחירים מעט שונים. כיום ניתן למצוא מידע רב אודות טווח המחירים באינטרנט ולכן ניתן לדעת אם איש המקצוע גובה מחיר סביר.

About admin

Check Also

סוגים שונים של מעקה למדרגות

ליד כל גרם מדרגות חייב להיות מעקה למדרגות בין אם מדובר במדרגות חיצוניות או במדרגות פנימיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *