Home / אינסטלטור / מתי יש צורך באינסטלטור ומתי יש צורך אינסטלטור מומחה כאשר מזמינים אינסטלטור?

מתי יש צורך באינסטלטור ומתי יש צורך אינסטלטור מומחה כאשר מזמינים אינסטלטור?

כיום ניתן למצוא אנשי מקצוע רבים העוסקים בתחום של אינסטלציה. אינסטלטור הוא איש מקצוע העוסק בתחום של צינורות, מערכות מים וביוב וכמו כן תיקון דודי שמש ושיפוץ חדרי אמבטיה. ישנם אינסטלטורים אשר מומחים בתחום אחד כמו למשל אינסטלטור מומחה לאיתור נזילות. אולם לרוב האינסטלטורים ידעו לטפל במגוון תחומים.

התחום של נזילות למשל הוא מורכב, וכדי לאתר נזילה נדרש תהליך ארוך. בעבר כדי למצוא את הצינור ממנו מתחילה הנזילה, כלומר הצינור הסדוק או המפוצץ היה צריך לשבור רצפות וקירות. היום משתמשים בטכנולוגיות אחרות על מנת לאתר את הנזילה. כיום ניתן למצוא אינסטלטור מומחה לנזילות שמציע שיטות שונות ומודרניות לאיתור נזילות ולתיקון שלהן. 

כך למשל כיום אינסטלטור מומחה משתמש במצלמה טרמית פועל על אינפרא אדום. המצלמה מראה צבעים שונים כאשר היא מזהה מקור חום ולכן כדי לעבוד איתה מזרימים מים חמים בצינורות של המערכת הבעייתית. עם המצלמה עוברים לאורך הצינורות וכאשר מאתרים את מקור החום, מבינים שמשם המים זולגים החוצה ושם יש בעיה בצינור. כמו כן, ישנן שיטות שונות לאיתור נזילות מסוגים שונים.

אינסטלטורים רבים מציעים גם שירותים הקשורים בתיקון והחפלה של דוד השמש. לדוד יש תפקיד חשוב, בעיקר בימי החורף ולכן כאשר הוא מתקלקל לרוב נצטרך איש מקצוע שיחליף או יתקן לנו אותו בהקדם האפשרי. הבעיה בדוד יכולה להיות קשורה בחלק אחד שלו או בכולו ולכן לעיתים אינסטלטורים יציעו החלפה של כל הדוד. 

כאשר מדברים על בעיות מורכבות יותר, חשוב לעבוד עם אינסטלטור מומחה לאותה הבעיה שיכול לתקן אותה באופן יעיל ומקצועי. לעיתים, אינסטלטור שאינו מומחה יכול לגרום לנו לשלם יותר על תיקונים נוספים. 

אינסטלטור מומחה ככל הנראה גם יגבה מחירים גבוהי יותר, אולם השירת שו משתלם ויכול להיות עמיד לזמן רב. חשוב לבחור גם בציוד איכותי כמו חלקי דוד שמש או צינורות על מנת שיחזיקו לשנים. ישנם אינסטלטורים שמציעים שירותים זמינים מוגדרים ומוגבלים ואחרים שמציעים שירותי חירום 24 שעות ביממה. ניתן כיום למצוא בקלות אינסטלטורים על פי אזור בארץ ועל פי שעות עבודה באינטרנט.

לרוב אינסטלטורים יעבדו באופן עצמאי ולכן יתחזקו אתר. באתר ניתן למצוא מידע אודות השירותים שהוא מציע, לקרוא אודות תהליכי  עבודה שונים כמו למשל תהליך של שי]ות חדר אמבטיה או תהליך של איתור נזילות. בנוסף, אינסטלטור מומחה גם יסביר בארת שלו כיצד לשמור על דוד שמש למשל מתקלות, כיצד לזהות נזילות ועוד. במקרים של נזילות, חשוב שהאינסטלטור יעבוד עם איתור נזילות על מנת שהוא יאתר ויתקן את הבעיה.
ניתן גם למצוא חוות דעת ומצות אודות אינסטלטור מומחה באינטרנט, לקבל המלצות מחברים או בני משפחה שעבדו עם האינסטלטור וכן להתרשם מהשירות והמחירים שלו.

About admin

Check Also

אינסטלטור חירום

שמתרחשים מצבי חירום בצנרת, אין הקלה גדולה יותר מאשר אינסטלטור חירום במרחק שיחת טלפון. אינסטלטור חירום הוא איש מקצוע מיומן המתמחה בטיפול במצבי אינסטלציה דחופים, ומעניק סיוע מכריע כאשר אתה זקוק לו ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *