Home / אזרחות צרפת / כדי להוציא דרכון צרפתי מסמכים רבים נדרשים

כדי להוציא דרכון צרפתי מסמכים רבים נדרשים

עבור הוצאת דרכון צרפתי מסמכים וטפסים הם חלק בלתי נפרד ולעיתים גם נדרש תהליך ארוך על מנת להוציא את המסמכים האלו ולהשיג אותם. הוצאת דרכון צרפתי הופכת ליותר פופולרית בשנים האחרונות בישראל ולא סתם, ישראלים רבים מעוניינים לנסות את מזלם בחו"ל, ללמוד, לעבוד לתקופה או אפילו לעבור להתגורר שם. אזרחות צרפתית מקנה הטבות רבות לבעליה כמו למשל האפשרות לעבוד, להתגורר וללמוד במדינות האיחוד האירופי. בנוסף, אזרחות צרפתית מאפשרת להצביע בבחירות, להיכנס לארצות הברית וללמוד בקנדה. כלומר, ישראלים רבים מבקשים להוציא אזרחות זו לווא דווקא כדי לעבור לצרפת אלא כדי להנות מההטבות השונות שלה.

זכאות לאזרחות צרפתית יכולה לנבוע מילודה על אדמת צרפת, משורשים צרפתים או צפון אפריקאים, מנישואין עם אזרח צרפתי ועוד. עבור כל סוג של זכאות להוצאת דרכון צרפתי מסמכים שונים נדרשים. כך לדוגמה אם רוצים להוציא דרכון צרפתי מטעם נישואין, יש להוכיח חמש שנות נישואים משותפות על ידי מסמכים שונים כמו תשלומים משותפים. אלו המבקשים להוציא דרכון צרפתי מטעם נישואין צריכים גם לעבור מבחן שפה.

כיוון שכאשר מוציאים דרכון צרפתי מסמכים רבים נדרשים, כדי לדעת מה בדיוק יש להכין וכיצד מגיעים לכל מסמך, ניתן להיעזר בעורכי דין העוסקים בתחום. כיום ניתן למצוא בארץ עורכי דין רבים שנותנים שירותים בתחום של הוצאת אזרחות צרפתית והוצאת ויזה לצרפת. כמו כן עורכי דין רבים שדוברים צרפתית נותנים שירותים נוספים לצרפתים המתגוררים בארץ. לרוב עורך דין צרפתי שנותן שירותים בתחום של הוצאת אזרחות צרפתית יתחזק אתר אינטרנט בו הוא מסביר מה התהליך של הוצאת אזרחות כולל, מול מי מתנהלים, מה משך התהליך, מה סוגי הזכאות השונים וכמו כן הוא יציין עבור הוצאת דרכון צרפתי מסמכים שונים שיש להגיש. 

לא כולם כיום בוחרים לפנות לעורך דין על מנת להגיש בקשה להוצאת אזרחות צרפתית אך בעזרת שירותיו של עורך דין המכיר את התחום היטב ניתן לקצר ולייעל את התהליך. בנוסף, עורך הדין יכוון את הלקוח ויסביר לו אודות המסמכים הרבים שיש להגיש. כאשר מדברים על הוצאת דרכון צרפתי מסמכים לרוב יכללו ספר משפחה, תעודות לידה של ההורים או המבקש, תעודות נישואין ועוד, בהתאם לסוג הבקשה וסוג הזכאות.

כיוון שכאשר מוציאים דרכון צרפתי מסמכים וטפסים הם הכרחיים, פעמים רבות נדרש גם תרגום שלהם והוא נעשה על ידי נוטריון לרוב. חלק מעורכי הדין הצרפתיים בארץ שמציעים שירותים בתחום של הוצאת אזרחות צרפתית והוצאת ויזה לצרפת למשל הם גם נוטריונים ולכן יכולים לערוך מסמכים שונים. ניתן למצוא היום עורך דין שנותן את השירות הנדרש באמצעות האינטרנט, לקרוא המלצות של לקוחות שונים ולקבל הצעת מחיר מאותו עורך דין לגבי השירות הרלוונטי.

About admin

Check Also

חידוש דרכון צרפתי והחשיבות שלו

בעלי דרכון צרפתי צריכים לעקוב אחרי התוקף המופיע על גביו, כדי למנוע מצב שבו הם יצטרכו לעבור את כל התהליך מההתחלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *