Home / אזרחות צרפת / מהי ויזה לצרפת וכיצד מוציאים אותה?

מהי ויזה לצרפת וכיצד מוציאים אותה?

צרפת היא אחת ממדינות האיחוד האיחוד האירופי ולכן דרכון צרפתי מאפשר לבעליו זכויות רבות באירופה. כך למשל, המחזיק בדרכון צרפתי יכול לנוע בחופשיות במדינות האיחוד, ללמוד במחירים מסובסדים במוסדות אקדמיים, לעבוד במדינות השונות ולהקים בהן עסקים. בנוסף, לבעל דרכון אירופאי מגיעות זכויות שונות כמו ביטוח לאומי ופנסיה במקומות רבים באירופה וכמו כן ניתן להיכנס בעזרת הדרכון לארצות הברית ללא ויזה. כדי להוציא דרכון צרפתי יש צורך בזכאות שניתנת מטעם הורשה, נישואין, ילודה על אדמת צרפת ועוד. לא כולם זכאים לאזרחות צרפתית ולכן ניתן להוציא היום גם ויזה לצרפת במקרים בהם רוצים ללמוד, לעבוד או לערוך מחקר במשך מספר חודשים.

קיימים סוגים שונים של ויזה לצרפת וכל אחת מציעה משך שהייה אחר, זכויות שונות וכדו'. כך לשמל קיימת ויזה לסטודנט שמאפשרת ללמוד בצרפת לתקופה של 4 עד 12 חודשים. ויזה זו אינה ניתנת לחידוש. ויזה לצרפת עבור סטודנטים יכולה לאפשר לאנשים רבים ללמוד בצרפת והיא מאפשרת לשהות בצרפת לצורך לימודים גבוהים, לנסוע בחופשיות בכל מדינות מרחב שנגן, ליהנות מביטוח לאומי ולקבל החזרים על חלק מהוצאות רפואיות שונות.

ויזה לצרפת שמתאימה לסטודנט לא דורשת הליך במשך תקופת התוקף שלה. קיימות גם ויזות המאפשרות לעבוד בצרפת בזמן הלימודים ואחרות המאפשרות הנחות בשכר דירה. כמו כן, קיימות גם ויזות לתקופות ארוכות יותר וקצרות יותר, ויזות לעבודה ולא ללימודים או ויזות לביצוע מחקר בצרפת.

פעמים רבות, אדם שצריך לטוס למחקר או לעבודה זמנית צריך לקחת איתו את משפחתו וגם בני המשפחה יצטרכו להוציא ויזה מתאימה. 

כדי להוציא ויזה לצרפת יש להתנהל מול גופים שונים כמו הקונסוליה הצרפתית. התהליך דורש להציג מסמכים שונים בהתאם לסוג הויזה, לדוגמה עבור סטודנט נדרש אישור קבלה ללימודים במוסד להשכלה גבוהה. 

קיימים כיום בארץ עורכי דין צרפתיים שמציעים שירותים שונים בתחומים של הוצאת אזרחות צרפתית או הוצאת ויזה לצרפת וכמו כן שירותים שונים בנושאים שונים. עורכי דין אלו יכולים לעזור ללקוחותיהם להתנהל מול הגופים השונים לצורך הוצאת ויזה ואזרחות וכמו כן לכוון אותם במהלך התהליך, אילו מסמכים הם צריכים להגיש וכו'. בעזרת עורך דין מנוסה בתחום, התהליך יכול להיות קצר יותר.

ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים בארץ שמציעים את השירותים השונים באמצעות האינטרנט. לרוב עורכי דין אלו יתחזקו אתר אינטרנט בו ניתן לקרוא אודות השירותים השונים שהם מציעים, להבין מה כולל תהליך של הוצאת אזרחות צרפתית ומה כולל תהליך של הוצאת ויזה לצרפת וכן אילו סוגים של ויזות קיימים וכיצד בוחרים בהם. בנוסף, ניתן לקרוא באתר המלצות של לקוחות אחרים כדי להתרשם מעורך הדין וכן לקרוא תשובות של עורכי הדין על שאלות של גולשים שונים.

About admin

Check Also

חידוש דרכון צרפתי והחשיבות שלו

בעלי דרכון צרפתי צריכים לעקוב אחרי התוקף המופיע על גביו, כדי למנוע מצב שבו הם יצטרכו לעבור את כל התהליך מההתחלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *