Home / Uncategorized / השכרת תפאורות לאירועים והצגות

השכרת תפאורות לאירועים והצגות

תפאורה מטרתה להמחיש מקום מסוים כמו למשל חוף ים, יער, בית וכו', להמחיש תקופה מסוימת כמו מאות קודמות או תקופה עתידית, להמחישב סיפור אותו רוצים להעביר ונושא. לכן תפאורה היא בעלת חשיבות גבוהה בעיקר כשמדברים על עולם התיאטרון. התפאורה על הבמה מעוצבת על ידי מעצבים מקצועיים העוסקים בתחום עיצוב הבמה והיא לרוב תהיה מעוצבת בהתאם לאותה הצגה ולנושא הרלוונטי. במקרים רבים משתמשים גם בתפאורה קיימת וניתן לחסוך בעלויות על ידי כך. חברות רבות מציעת השכרת תפאורות להצגות, כאשר מדובר בתפאורה שכבר קיימת אשר נמצאת במחסן מסוים ויש להזמינה. במקרים אחרים בהם נדרשת תפאורה מיוחדת להצגה ניתן לעבוד עם מעצבים. בעולם הבמה ישנם מושגים רבים הקשורים לתפאורה ביניהם למשל קוליסה עליה מתקינים תפאורה ניידת, גב במה שמאפשר ליצור רקע להצגה, תלבושות לשחקנים ועוד. כאשר מדברים על תפאורה להצגה, קיימת תפאורה קבועה וגם קיימת תפאורה מתחלפת. תפאורה קבועה תישאר לכל אורך ההצגה ואילו תפאורה מתחלפת תאפשר חילוף קל של התפאורה באמצע ההצגה. 

השכרת תפאורות רלוונטית בעולם התיאטרון אך לא רק. כיום ניתן לראות אירועים עסקיים רבים אשר כוללים קונספט מסויים. כך למשל ישנם ארגונים שרוצים  לקיים אירוע בסגנון נשף תחפושות, אירוע חברה בנושא אליס בארץ הפלאות, בנושא המערב הפרוע או כל נושא אחר. גם במקרים כאלו, מארגני אירועים עסקיים רבים בוחרים לעבוד מול חברה המציעה השכרת תפאורות לאירועים ולבדוק אילו תפאורות היא מציעה בקטלוג שלה. אם התפאורה הספציפית לאירוע קיימת, ניתן להזמינה ואם לא ניתן להזמין עיצוב מחדש.

השכרת תפאורות מעבר לאירועים עסקיים מתאימה גם לאירועים פרטיים וכך למשל ישנן חתונות המתקיימות בפורים ומתוכננות על פי קונספט עיצובי מסויים, כאשר לאורחים יש קוד לבוש ספציפי והחתונה כולה מעוצבת בתפאורה הקשורה לנושא. 

חברות המציעות השכרת תפאורות לרוב יציעו מוצרים נוספים הקשורים לאירועים כמו למשל אביזרי במה, מחסומים לאירועים לצורך הפרדה, סימון ותיחום ועוד. ישנן חברות מסוימות העוסקות בתחום הבמה ומציעות גם תרנים לדגלים, פודיום, מדרגות במה ולעיתים גם במות להשכרה כולל התקנה ואנשי מקצוע.

ניתן למצוא כיום חברות המציעות השכרת תפאורות או מכירה של תפאורות לאירועים והצגות מסוגים שונים באמצעות האינטרנט. לרוב חברות אלו כמו גם חברות בתחומים אחרים יתחזקו אתר אינטרנט ובו ניתן להתרשם מקטלוג המוצרים שלהן, לראות אילו סוגי תפאורה הן מציעות ומה כולל כל סט של תפאורה, לקרוא המלצות של לקוחות אחרים, להבין האם ניתן גם לעצב תפאורה על פי הזמנה אישית ולערוך השוואה בין המחירים השונים בשוק. חברות שונות מציעות מחירים אחרים עבור התפאורה הקשורים לאיכות שלה, לחומרי הגלם המרכיבים אותה ולרמת העיצוב שלה. בנוסף המחירים לרוב גם כוללים שינוע של הציוד בתחילת ובסוף האירוע.

About admin

Check Also

מעקה למדרגות חיצוניות ולמדרגות פנימיות

ליד כל גרם מדרגות, בין אם הוא נמצא במקום סגור או פתוח צריך להיות מעקה בעל תקנות בטיחות שונות. מטרתו של מעקה למדרגות חיצוניות ופנימיות הוא לשמש כאמצעי עזר לעולים ויורדים במדרגות וכמו כן למנוע נפילות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *