Home / אזרחות צרפת / תהליך של חידוש דרכון צרפתי

תהליך של חידוש דרכון צרפתי

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים בודקים את זכאותם להוצאת אזרחות צרפתית בגלל האפשרויות הרבות שיא מציעה באירופה. אזרחות צרפתית מאפשרת לנוע בחופשיות במדינות רבות באיחוד האירופי, לגור בהן ולעבוד בהן, להקים עסקים ולקבל הטבות מס, ללמוד במוסדות אקדמיים נחשבים במחירים מסובסדים ועוד. ישראלים שמעוניינים לעבור לאירופה לתקופה מסויימת או להגר לאירופה ויש להם זכאות להוצאת דרכון צרפתי לעיתים יעברו תהליך על מנת לקבל אותו וליהנות מההטבות השונות שלו. כמו כן, אלו שכבר קיים להם דרכון צרפתי נדרשים בתהליך של חידוש דרכון צרפתי כשהוא פג תוקף. 

תהליך של הוצאת דרכון צרפתי או חידוש דרכון צרפתי יכולים לכלול בירוקרטיה רבה ומסובכת וגם להימשך זמן רב. לפני שניגשים לתהליך כדאי לדאוג לכל המסמכים הנדרשים. הבקשות השונות עוברות טיפול ותהליך שונה. כך למשל הוצאת דרכון מטעם נישואין לאזרח צרפתי, מטעם הורשה או מטעם ילודה על אדמת צרפת תכלול מסמכים שונים ודרישות שונות.

רבים בוחרים כיום לפנות לעורך דין המציע שירותים בתחום של חידוש דרכון צרפתי או הוצאת אזרחות צרפתית על מנת להקל על התהליך ולזרז אותו. בארץ ניתן למצוא עורכי דין צרפתיים שמכירים היטב את הדין הצרפתי ומציעים לישראלים ולצרפתיים בארץ שירותים שונים ביניהם למשל בתחום של הוצאת ויזה לצרפת לצורך שהייה זמנית, הוצאת דרכון צרפתי, חידוש דרכון צרפתי וכן שירותים בנושא של ירושות. כך למשל בנושא של ירושות, חוק הירושה הצרפתי שונה מחוק הירושה בישראל ולכן עבור הצאצאים של מוריש שהוא אזרח צרפת התהליך יכול להיות מעט מורכב. בעזרת עורך דין דובר צרפתית שמכיר את הדין הצרפתי ואת הדין הישראלי ניתן לעבור את התהליכים השונים בצורה נוחה יותר.

חידוש דרכון צרפתי כמו גם חידוש של דרכונים אחרים נעשה כאשר הוא פג תוקף. את החידוש מבצעים דרך הקונסוליה. מלבד חידוש דרכון, לעיתים נדרש חידוש זכאות לאזרחות צרפתית. לישראלים מסוימים יש זכאות להוצאת אזרחות צרפתית אך היא התיישנה ולכן יש צורך לחדש אותה. עורכי דין צרפתיים לרוב יציעו שירותים גם בנושא של חידוש זכאות צרפתית וניתן לקרוא אודות המקרים בהם נדרש חידוש זה לרוב באתר של עורך הדין.

כאשר מעוניינים בקבלת שירות בנושא של הוצאת אזרחות צרפתית, חוקי ירושה או חידוש דרכון צרפתי ניתן לפנות לעורך דין צרפתי או נוטריון צרפתי המציעים שירותים אלו בארץ. לרוב עורך דין צרפתי יתחזק אתר אינטרנט ובו ניתן למצוא מידע אודות עורך הדין וההכשרה שלו, לקרוא אודות השירותים השונים שהוא מציע וכמו כן להבין מה הדרישות השונות בכל תחום, מה התהליך הנדרש וכמה זמן אורך התהליך. באתר ניתן לרוב לקרוא הסברים של עורך הדין אודות שאלות שונות של גולשים ולקרוא המלצות של לקוחות אחרים.

About admin

Check Also

חידוש דרכון צרפתי והחשיבות שלו

בעלי דרכון צרפתי צריכים לעקוב אחרי התוקף המופיע על גביו, כדי למנוע מצב שבו הם יצטרכו לעבור את כל התהליך מההתחלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *