Home / מיינדפולס / מהו מחיר של קורס מיינדפולנס ?

מהו מחיר של קורס מיינדפולנס ?

מהו מחיר של קורס מיינדפולנס ?

מיינדפולנס או בעברית מודעות קשובה הוא תהליך של הבאת הקשב אל ההווה, כלומר להתרכז במה שקורה סביבנו כאן ועכשיו. על ידי תרגול של השיטה וטיפוח שלה, ניתן להגיע לשלווה אישית, לקבלת החלטות, לרוגע, להפחתת לחצים וחרדות ועוד. היום משלבים את התחום של מיינדפולנס בסדנאות וקורסים, בעולם החינוך וכן בארגונים עסקיים. התחום עצמו הופך למוכר יותר בשני האחרונות וניתן להיחשף לקורסים וסדנאות בתחום במקומות שונים.

קורס מיינדפולנס למשל הוא קורס שבו לומדים אודות השיטה ונחשפים אליה. בקורס לומדים אודות היסודות שלה בבודהיזם והחיבור שלה לעולם המערבי, לומדים כלים חדשים להתמודדות עם מצבים שונים, מתרגלים נשימה, מדיטציות ותרגילים נוספים אותם משלבים בחיי היומיום.

קורס מיינדפולנס יכול להיות מורכב בצורה שונה, כלומר הרכב הקורס יהיה שונה בין מדריך אחד לאחר וכן הקורסים השונים יכולים להתאים לאנשים שונים. קיימים היום קורסי מיינדפולנס למתחילים, קורסים למתקדמים וכן קורסים של הכשרת מנחים. ניתן למצוא היום גם סדנאות מיינדפולנס שהן יהיו לרוב קצרות יותר מקורס וכמו כן הן מוצעות על ידי קופות חולים מסוימות.

קורס מיינדפולנס מועבר על ידי מדריכים ומנחים פרטיים או על ידי מוסדות שונים שמציעים קורסים בתחומים הטיפוליים והקורס יהיה מורכב ממספר משתנה של מפגשים, כאשר כל מפגש מכיל חומר לימוד אחר. מטרתם של הקורסים היא ללמד את המשתתפים צורת חשיבה חדשה, להעניק להם כלים חדשים להתמודדות עם מצבים שונים וכן להכיר להם כלי שבעזרתו ניתן להפחית לחצים, חרדות ומתחים ובעיות שינה. מחיר של קורס מיינדפולנס משתנה בין הקורסים השונים וכן בין אלו שמעבירים את הקורסים וניתן למצוא היום קורסים במחיר של כמה מאות שקלים או כמה אלפי שקלים. בנוסף, קיימים היום קורסי אונליין של מיינדפולנס שמחירם יכול להיות אף נמוך יותר.

עולם הטיפולים הרגשיים, ביניהם מיינדפולנס הופך מוכר יותר בשנים האחרונות וניתן לראות היום יותר מטפלים בתחום, יותר סדנאות ויותר קורסים וכמו כן יותר חשיפה לעולם הטיפול הרגשי ואנרגטי. בעיות רבות כמו בעיות של לחצים, חרדות, עצבות, חוסר ביטחון או קשיי ריכוז יכולים להיות מופחתים או להשתפר על ידי טיפולים שונים בעולם הרגשי. קורס מיינדפולנס כמו קורסים נוספים בתחום מאפשר למשתתפים להכיר בעצמם את הכלי הזה של טיפול וללמוד אותו מקרוב. 
כיום ניתן למצוא גם קורס מיינדפולנס המיועד לאנשי טיפול ומטרתו להכשיר אותם להיות מנחים. הקורס הזה אינו מתאים לכולם וכן דורש תנאי קבלה מסוימים כמו תואר ראשון בתחום הטיפול, התנסות בקורסים בסיסיים של מיינדפולנס ותרגול קבוע של מיינדפולנס. אנשי טיפול מסוימים שרוצים לשלב את התחום בעולמם המקצועי או בעולמם האישי יכולים להשתתף בקורס כזה. מחיר של קורס מנחים הוא לרוב גבוה יותר ויכול להגיע גם לעשרת אלפים שקלים, בהתאם למוסד המציע אותו.

About admin

Check Also

תחומיהם של מטפלת רגשית ומטפל רגשי

טיפול רגשי הוא טיפול אשר פונה לנפש האדם ולמחשבה, למנטליות או להתנהגות. כיום התחום של טיפולים רגשיים, עבודה על גמישות מחשבתית והוספה של סדנאות מיינדפולנס או NLP לחיינו, הופך ליותר מוכר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *