Home / ביטוח חיים / הצעה לביטוח חיים או בריאות

הצעה לביטוח חיים או בריאות

הצעה לביטוח חיים או בריאות

קיימות כיום בארץ חברות ביטוח רבות, קטנות יותר או גדולות יותר אשר מציעות מגוון של פוליסות ביטוח ומגוון של מסלולים. את הביטוחים השונים ניתן לרכוש על ידי פנייה ישירה לחברות הביטוח או לחילופין על ידי עבודה מול סוכן ביטוח פרטי. חלק מסוגי הביטוח המוכרים כיום הם ביטוחי חיים וביטוחי בריאות ולרוב המחירים שלהם מורכבים מגורמים רבים כמו למשל החברה עצמה, פרטי המבוטח, סוג המסלול ועוד. כדי לקבל הצעה לביטוח חיים או בריאות, כלומר כדי להבין מה המחירים ניתן לפנות לחברות השונות או לסוכן הביטוח איתו אנו עובדים. בנוסף קיימים היום מחשבונים שונים באינטרנט שעל ידי הקלדה של מספר פרטים ניתן לקבל רשימה של אפשרויות למסלולי ביטוח רלוונטים בעלי מחירים שונים.

הצעה לביטוח חיים או ביטוח בריאות היא סוג של טופס של מילוי פרטים. הפרטים השונים בהצעות כוללים למשל את פרטי המבוטח, התכנית שהוא מבקש, פרטים רפואיים כמו גובה, משקל, גיל וכו'. כיוון שרוב חברות הביטוח היום מתחזקות אתר אינטרנטי בו הן מציעות מידע אודות הביטוחים השונים שלהן, ניתן גם למצוא בקלות טופס של הצעה לביטוח חיים או לביטוח בריאות באינטרנט. 

ביטוח חיים הוא ביטוח שמטרתו להבטיח המשך של הכנסה לאדם שאיבד את כושר העבודה שלו או לחילופין להבטיח הכנסה לשארים של מבוטח שנפטר. אנשים רבים בוחרים לרכוש מסלולים שונים של ביטוחי חיים, בהתאם ליכולות הכלכליות שלו על מנת להבטיח את עתיד המשפחה שלהם. ביטוח בריאות הוא ביטוח שמכסה טיפולים רפואיים, בדיקות וניתוחים שונים, בהתאם לסוג המסלול. אנשים רבים בוחרים לקבל הצעה לביטוח חיים או בריאות ישירות דרך החברות השונות וכן לעבוד מולם במהלך השנים. כיום חברות רבות גם מציעות שירותים רבים באונליין ומענה מהיר ועדיין אנשים רבים בוחרים  לעבוד מול סוכן ביטוח. סוכן ביטוח הוא איש מקצוע בעל רשיון לעסוק בתחום, לרוב הוא יעבוד באופן עצמאי או כחלק מסוכנות ביטוח. הסוכן נפגש עם הלקוח ומבין ממנו מה הצרכים השונים שלו על מנת לתת לו מספר אפשרויות של הצעה לביטוח חיים או בריאות בהתאם למה שהוא מבקש.
בנוסף, במהלך שנות הביטוח הסוכן יהיה איש הקשר של המבוטח ובמקרים של תביעות הוא גם יתנהל מול החברה המבטחת. סוכן ביטוח מקבל את שכרו מחברת הביטוח ולכן אין עלות נוספת עבור השירותים שלו מצד הלקוח. כאשר מעוניינים לקבל הצעה לביטוח חיים או לביטוח בריאות ואפילו לביטוחים אחרים, ניתן לבדוק את האפשרויות השונות, להתרשם מהחברות השונות ומסוכני הביטוח השונים, לקבל המלצות ולבחור את האפשרות המתאימה ביותר. במקרה של סוכן ביטוח, חשוב לבחור בסוכן אמין ומקצועי, וניתן לבחון את השירותים שלו גם לאורך זמן, כלומר האם הוא נותן מענה מהיר, האם הוא מעדכן אותנו בשינויים החלים בפוליסה וכו'.

About admin

Check Also

מהי הצעה לביטוח חיים ?

ביטוח חיים הוא אחד מהביטוחים השונים הקיימים היום והוא ביטוח שמטרתו להבטיח המשך הכנסה למבוטח או לבני משפחתו במקרה של פטירה או איבוד כושר עבודה של המבוטח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *