Home / ריהוט / שולחנות וכסאות לבתי קפה כריהוט משמעותי

שולחנות וכסאות לבתי קפה כריהוט משמעותי

שולחנות וכסאות לבתי קפה כריהוט משמעותי

בתי קפה ומסעדות בשנים האחרונות מעוצבים בקפדיה ברחבי העולם וניתן לראות כתבות רבות ותחרויות מגוונות בתחום של המסעדה הכי יפה למשל. מסעדה לרוב תהיה מעוצבת על פי גורמים רבים כאשר השלבים הראשוניים בעיצוב הם לבחור קונספט, סיפור או סגנון למסעדה שכמובן יתאים לתרבות האוכל בה. כך למשל ניתן לראות את הייחודיות בעיצוב של גלידריות, מסעדות איטלקיות או אסייתיות, דיינרים אמריקאים ובתי קפ צרפתיים. כל אחד מעוצב על פי סגנון כזה שמדמה את התרבות של האוכל המוגש בה ויוצר אווירה ייחודית. היום כאשר אנחנו בוחרים ללכת לבית קפה או מסעדה, נבחר אותם על פי המלצות, מחירים, מיקום וגם איכות האוכל, אבל שיקול נוסף יהיה המרה של המסעדה וחוויית האירוח בה, הנובעים בין היתר מהעיצוב שלה.

חלק משמעותי בעיצוב מסעדות ובתי קפה הוא בחירת הרהיטים. ריהוט כולל בין היתר שולחנות וכסאות לבתי קפה ומסעדות ובחירתם נעשית על ידי פרמטרים רבים. 

שולחנות וכסאות לבתי קפה למשל ייבחרו על פי גודל, איכות חומרי הגלם, סגנון, צבע, צורה וגם לפי קהל הסועדים והתקציב של בעל המסעדה. כך למשל מבחינת מיקום, אם בית הקפה ממוקם על חוף הים, הכסאות והשולחנות יבחרו בהתאם לתנאי מזג האוויר והחול. שולחנות וכסאות לבתי קפה הממוקם בתוך מבנה סגור יהיו שונים מאלו הממוקמים במקומות חיצוניים. 

שולחנות וכסאות לבתי קפה נבחרים גם על פי סגנון בית הקפה. כך למשל בבתי קפה איטלקיים ניתן לראות שולחנות וכסאות מעץ ייחודי, בבתי קפה רשתיים נראה לרוב ריהוט תואם וכן הלאה. ריהוט לבית קפה גם נבחר בהתאם לקהל הסועדים שלו. בית קפה שמיועד ביקר לקבוצות ומשפחות לרוב יכלול שולחנות גדולים ולצדם כסאות או ספות וספסלי ישיבה רחבים. בית קפה המיועד לזוגות יכלול שולחנות קטנים, עגולים או מרובעים. שולחנות וכסאות לבתי קפה יכולים להיות אחידים או מגוונים. כלומר בתי קפה מסוימים יכללו סוג אחד של שולחנות וכסאות מאותה צורה ודגם, ואילו אחרים יכללו מגוון של סגנונות.

שולחנות וכסאות לבתי קפה יבחרו גם בהתאם לתקציב של בעל המקום. לרוב כאשר נעזרים בשירותיו של מעצב פנים, חשוב להגיע עם תקציב מוכן מראש. טווח המחירים של כסאות ושולחנות למסעדות ובתי קפה הוא רחב ולכן כחלק מהשיקולים הקובעים את בחירת הריהוט, תקציב הוא בעל משמעות רבה.

קיימות היום חנויות בות וספקים רבים שמציעים ריהוט למסעדות ובתי קפה וניתן להתרשם מקטלוג שלהם, להבין ממה מורכב כל רהיט ומה המחיר שלו, לקבל השראה ורעיונות וכן לקרוא המלצות על אותה חברה או להתרשם מהלקוחות שעובדים איתה. חשוב לבחור ריהוט איכותי שלא יהיה צורך להחליפו לעיתים תכופות ולהתחשב בעובדה שיש ריהוט הדורש הזזה והתניידות כמו למשל כסאות שמורמים על גבי השולחנות בסוף כל יום.

About admin

Check Also

מטרתו של מעקה למדרגות פנים

ליד כל גרם מדרגות בין אם הוא פנימי או חיצוני. חובה שיהיה מעקה למדרגות ומטרתו בין היתר היא לשמור על האנשים העולים ויורדים במדרגות מפני לנפילות וכן לשמש כאמצעי עזר בעיקר לקשישים וילדים שצריכים תמיכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *