Home / ריהוט / שערים חשמליים לחניה

שערים חשמליים לחניה

שערים חשמליים משמשים לחניה בעיקר ולהם יתרונות רבים. היתרון הראשון הוא שאף אחד אחר לא יכול לחנות בחניה שלנו אם יש לנו שער חשמלי. בנוסף שער חשמלי מאפשר לשמור על הרכב בשעות החניה מפני מכות ונזקים. יתרון נוסף ומשמעותי הוא חיסכון בזמן חיפוש אחר חניה. אנשים רבים שמחזיקים רכבים יקרים יותר גם כן מעדיפים לרוב שער חשמלי לחניה שלהם על מנת לשמור על הרכב.

כיום קיימים סוגים רבים של שערים חשמליים וניתן להתאים אותם לכל מקום. אחד הסוגים של שער חשמלי הוא שער חד כנפי או דו כנפי וזהו שער בעל דלתות שנפתחות על צירים. ניתן לבחור בדלת אחת או בשתי דלתות.

סוג נוסף של שערים חשמליים הם שערים מתקפלים שגם בהם יש כנפיים אשר כל כנף מורכבת מיחידות המחוברות אחת לשנייה בצירים. כאשר פותחים וסוגרים את השערים הללו, היחידות המרכיבות את הכנף מתקפלות. סוג נוסף של שער חשמלי מוכר מאוד הוא שער גלילה והוא דומה לתריס העשוי אלומיניום. כאשר פותחים אותו הוא מתגלגל כלפי מעלה.

שערים חשמליים כמו מוצרי מתכת נוספים מיוצרים על ידי מסגריות, בהן עובד הנפח ומייצר מוצרים כמו סורגים, שערים, גדרות, מעקות למדרגות ועוד. בעזרת כלים מיוחדים יכול הנפח לעצב את המתכות השונות וליצור מוצרים רבים. כאשר מדברים על שערים חשמליים כלולה גם עבודת חשמל ולכן חלק מהמסגרים מעסיקים חשמלאים.

שערים חשמליים פועלים על מנוע וככל שמדובר בעשר גדול וכבד יותר כך המנוע שלו יהיה חזק יותר. צריך להתאים את המנוע לסוג השער ולרוב חשמלאי המתמחה במנועים יהיה אחראי על התקנת המנוע.

לפני שמתקינים שערים חשמליים חשוב לבדוק מספר דברים כמו למשל מיקום התקנתו. כך למשל צריך לקחת בחשבון שטח לכנפיים של השער וכו'. בנוסף יש לבדוק לגבי היתר בנייה אשר נדרש לעיתים בעת התקנת שער חשמלי.

שערים חשמליים עשויים מחומרי גלם שונים ביניהם אלומיניום וברזל. שער אלומיניום לרוב יהיה קל יותר ולכן שערים מתרוממים ושערי גלילה לרוב יהיו עשויים אלומיניום. כאשר מדובר בברזל, הוא לרוב יעבור תהליך של גילוון, אשר נועד לשמור על השער מפני חלודה. כמו כן, שערי ברזל גם יכולים לעבור תהליך של צביעה וכך ניתן לבחור צבע לשער החשמלי שלנו. מבחינת העיצוב, ניתן להוסיף עיטורים, פרזולים ולעצב את השער על פי טעם אישי ועיצוב מתאים.

ניתן למצוא באמצעות האינטרנט מסגריה שמציעה בין היתר שער חשמלי לצד מוצרים נוספים ולהתרשם מהשירותים היא מציעה, לראות באתר תמונות של שערים בעיצובים שונים, בצבעים שונים וכאלו בעלי צורות שונות על מנת להבין כיצד הם נראים והאם הם מתאימים לנו. בנוסף ניתן לערוך השוואת מחירים בין בתי העסק השונים ולהבין את טווח המחירים בשוק.

About admin

Check Also

מטרתו של מעקה למדרגות פנים

ליד כל גרם מדרגות בין אם הוא פנימי או חיצוני. חובה שיהיה מעקה למדרגות ומטרתו בין היתר היא לשמור על האנשים העולים ויורדים במדרגות מפני לנפילות וכן לשמש כאמצעי עזר בעיקר לקשישים וילדים שצריכים תמיכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *